@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@רבנן-ברכו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
יש למישהו תשובה?
הממשק החדש כבר מקבל סמסים - אז אין עניין בישן...
זה חדש אצליהם.
@NA73438 לא זוכר בוודאות, אבל יש API להורדת והעלאת קובץ, את ההוספת/ שינוי תוכן תעשה על השרת, אתה לא צריך לזה משו מיוחד...
@שרות-פלוס-ivr עשיתי. אבל ברגע שהניתוב משלוחת ההקלטות לשלוחת הצינטוקים (10) מתבצעת השיחה מתנתקת...
אבל אם אני מוחק את שורת tzintuk_admin=yes אז זה כן מנתב אבל לא עושה את הצינתוק (אלא מציע להרשם לשלוחה...)
@עידו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
צריך לדעת סופית, מספר נייח רגיל כגון - 03-3130313
יכול לקבל סמסים?
זה לא כ"כ נפק"מ מה @שמואל יגיד, פוק חזי שבפועל לרוב המוחלט זה לא מקבל, לפחות לא בצורה סדירה...
@מערכת-המשפחה למה שיעשו? אם אתה צריך לדעת מה יש בכל קובץ יש בפורום טבלאות...