@קובי-י אני חדש בתחום ולכן אני לא ממש יכול לכתוב לך קוד שלם, אבל אני חושב שעם המודל של הזמנת שיחה חוזרת אפשר לעשות את זה, קצת קומבינה, אבל זה מה יש...
בקצרה, תרשם בשמו לשיחה חוזרת ואז זה יחייג אליו כשאתה הנציג.
תעשה שלוחה של תור עם ההגדרה הבאה
context=IVR2_QueueCallBack1
ואז כשנכנסים לתור הזה לוחצים 1 ועוברים להשארת בקשה לשיחה חוזרת.
תוסיף את זה
queue_callback_option=call_back_to_another_number
כדי שתוכל לבחור לאיזה מספר לחזור, כמובן בזמן אמת תכתוב את המספר אליו לחייג.
את יתר ההגדרות כמו שעות שזה פעיל, תוך כמה זמן לחייג ואיך לא להשמיע לו את התפריט של שיחה חוזרת תוכל לראות כאן (מסיבה מסויימת זה מפנה כמעט למיקום הנכון, אצלי צריך לגלול טיפה למטה ואז רואים את ההודעה הנכונה).
זה עולה כמדומני 0.1 יחידה להוצאת שיחה ועוד יחידה לדקה.
תצטרך כמובן להיות זמין כי המערכת תחייג אליך וחבל שהוא ימתין על הקו