• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    32
    92
    1022
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פיתה @פלוס נערך לאחרונה על ידי פיתה

      @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      מתנגד להצעה העכשווית,
      יש צורך שכל אחד יבחר לעצמו אם הוא מעוניין את זה במערכת שלו או לא.

      ☝
      (שלישי)

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ד
        דף חדש @פלוס נערך לאחרונה על ידי

        @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

        אתחיל ראשון:

        רביעי!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ו
          ועד נערך לאחרונה על ידי

          יש לי כמה מערכות מחברת טלטק,
          כשאני רוצה לגשת לביצוע האימות נרשם לי שאני צריך ליצור קשר עם שירות הלקוחות,
          מישהו יודע האם צריך דווקא שלהם, או שגם אצל ימות המשיח יתנו לי מענה?
          ואם צריך דווקא אצלם, מה הדרך ליצירת קשר?צילום מסך 2025-09-17 235213.png

          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • M
            MGM IVR @ועד נערך לאחרונה על ידי

            @ועד כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

            יש לי כמה מערכות מחברת טלטק,
            כשאני רוצה לגשת לביצוע האימות נרשם לי שאני צריך ליצור קשר עם שירות הלקוחות,
            מישהו יודע האם צריך דווקא שלהם, או שגם אצל ימות המשיח יתנו לי מענה?
            ואם צריך דווקא אצלם, מה הדרך ליצירת קשר?צילום מסך 2025-09-17 235213.png

            אצל טלטק

            ו תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ו
              ועד @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

              @MGM-IVR איך יוצרים איתם קשר?
              אני הבנתי כאן מחיפוש בפורום שהם לא עונים, מה אפשר לעשות?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עידו @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                יש פה אפשרות של סקר בפורום כזה? נעשה שאלת הציבור...

                אני מאמין שיש אפשרות, צריך רק הרשאות.
                49621f3e-702c-433e-983e-453c19a27290-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ע
                  עידו נערך לאחרונה על ידי

                  כמובן, גם אני מצטרף להנ"ל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • K
                    kasnik @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                    @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                    יש צורך שכל אחד יבחר לעצמו אם הוא מעוניין את זה במערכת שלו או לא.

                    👑

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • שמואל
                      שמואל @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                      @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                      אם כ"כ רוצים לעשות אבטחה - למה שלא יעשו את זה גם (ובעיקר...) דרך הניהול הטלפוני...
                      נשמח לתגובה רשמית בנושא.

                      אולי מישהוא יאיר את עייניי מה אתה רוצים מ"שלוחות" ומה"ניהול הטלפוני".
                      אתה רוצה שיהיה טוקן קבוע בכניסה לשלוחת הניהול?
                      או שאתה רוצה שיהיה אפשרות בכניסה לניהול הטלפוני לשלוח בHedaer משהוא?
                      או שאתה רוצה שהמערכת תענה לאחר הקשה הסיסמה בJSON?

                      מה אתה רוצים בדיוק מהטלפוני , ומה זה קשור לשלוחות?

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • שמואל
                        שמואל @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                        @זאביק כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

                        וכך יוצא שבמקום להשקיע את הזמן והאנרגיות לשידרוג ושיכלול המערכת שלי, אני צריך לבזבז את הזמן מדי תקופה, בכדי לשמר את המערכת הבסיסית הקיימת, שלא יתחילו לשמוע שם פתאום: אין מענה מ API...,

                        זה בוודאי אשמתם של ימות המשיח ששומעים אין מענה משרת API, נכון?
                        כי ימות המשיח הייתה צריכה גם לכתוב לך את הקוד API שלך שיענה..

                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • שמואל
                          שמואל נערך לאחרונה על ידי

                          אני אנסה לענות בקצרה את דעתי בנושא.

                          הטענה על "חורבן" שהולך לקרות - לא נכונה.
                          אני מסכים שלקוחות יצטרכו לבצע התאמות, ויהיה להם את הזמן לזה, אבל אני לא מקבל את הטענה ש"חודשי עבודה".

                          האימות הדו-שלבי באתר הוא באתר.
                          אני כתבתי למעלה בראשי פרקים את התכנון בנושא לAPI.

                          מבחינה טכנית - לא יהיה שום פגיעה בפונקציונליות של הAPI וכד, נהפוך הוא.

                          טענת "בניתי ללקוח משהוא, ושמתי את המספר מערכת והסיסמה בקריאות API עצמם, ויש לי את זה בערך 80 פעמים בשרת, ואני אפילו לא יודע איפה" היא טענה שלמעשה היא הסיבה הכי גדולה אולי אפילו להקדים את התאריך.

                          התחברות עם מספר מערכת וסיסמה בכל קריאה - לא ישאר.
                          סיסמת ניהול "1234" - לא ישאר.
                          אותה סיסמת ניהול במשך 10 שנים - לא ישאר.

                          לדעתי לא יהיה אפשרות לוותר על האימות הדו-שלבי לגמרי. יש צורך לבצע אימות פעם בזמן מסויים, לא כל 5 דקות. מדובר בפעולה לגיטימית מאד שלוקחת לא יותר מ10 שניות...

                          בנוגע לטענות ה"אני צריך לכתוב קודים מחדש, יקח לי כמה חודשים" - אין לי הרבה איך לענות. או יותר נכון, אני יענה בעדינות: זה בעיה שלכם.
                          שינויים קורים. אין מה לעשות. אם אתה "מפתח" משהוא שאתה עושה את אותה הפעולה כל כך הרבה פעמים - וזה מפוזר אצלך בכל כך הרבה מקומות, אז תתמודד.

                          למשל שהלקוח רוצה להחליף סיסמה למערכת שלו, אתה אומר לו "לא, זה נמצא אצלי במלא מקומות", נכון? כאמור .. זה התשובה.

                          בכל מקרה, לדעתי אתם לוקחים את הנושא קשה מידיי, ועדיין לא ברור לי בדיוק מה הנקודה שמפריעה לכם, לכן אני לא יודע לומר, אולי אתם כן צודקים שזה יהיה קשה מנשוא.
                          אבל לא מדובר שב01/11/2025 הAPI לא יעבוד יותר. אבל חד משמעית אני יכול לומר - יצטרכו לבצע שינויים, ויהיה זמן לזה.

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון