• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    60
    2181
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

      המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
      0747277108.
      נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
      פורסם בפוסט הבא.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
        במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
        שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
        ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

        נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
        ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • W
          WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

          זיהוי דיבור ללא עלות

          איך אתה עושה?

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

            @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • W
              WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

              @ivrפון
              אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                0556748402
                אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 0
                  0101 נערך לאחרונה על ידי

                  במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                  (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                  read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                  

                  מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                  תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                    @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                    גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                    אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                        @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                        אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                        האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                        כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                        הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • I
                          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                          מספר פתוח מעודכן.
                          0747277150

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ
                            מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                            ההגדרות גרסה 1

                            type=api
                            api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                            

                            יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                            ההגדרות גרסה 2

                            type=api
                            api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                            

                            לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                            api_end_goto=/1/1
                            

                            שתיהם לא עובדים...

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                              שלום רב.
                              לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                              להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                              עידכון 01/11
                              שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                              • אישור הקלטה
                              • שמיעת הטקסט במילים
                              • שמיעת הטקסט באותיות
                              • ביטול האות האחרונה
                              • ביטול המילה האחרונה
                              • ביטול מלא של ההודעה
                              • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                                כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                                קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                                עידכון 25/02
                                ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                                פרטים בפוסט הבא.
                                עידכון נוסף
                                אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                                עידכון 26/02
                                עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                                במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                                לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                                יום טוב אהרן

                              אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                                וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                                  @מזדה יש לפעמים עומסים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פ
                                      פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                      @ivrפון
                                      למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                                      כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                                      זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                        @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                        מייל cs@ivr-phones.com

                                        ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                                          @פלוס זה מה שכתבתי.
                                          שאני עובד על גרסה כזאת.

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ה
                                            המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                            @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                            מייל cs@ivr-phones.com

                                            יש אפשרות בגוגל צאט?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון