לאחר שיוצאים מרשימת צינתוקים אם עדיין לא רשום אז בעבר היה הודעת מערכת "מספר הטלפון שלכם אינו מופיע ברשימת הצינתוקים"
חבל שביטלו את זה, זה מאוד שימושי.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי בוס
-
צינתוקים
-
RE: בין הזמנים
@אחד-מאנש-0 כתב בבין הזמנים:
כל פעם בבין הזמנים ישנם מאוד הרבה התקשקשויות מיותרות כאן בפורום
כדוגמת השירשור הזה
-
בחירת שלוחה למעבר
ע"י פתיחת שתי שלוחות בלבד ניתן לעבור לכל שלוחה שתירצו ע"י הקשת השלוחה המבוקשת.
שלוחה 1
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/1/ext add_id_to_list_key=go_to_folder add_id_to_list_value_type=digits add_id_to_list_end_goto=/1/1
לשנות את הודעת M4358 ל"אנא הקישו את מספר השלוחה שברצונכם לעבור אליה, לתתי שלוחות יש להקיש כוכבית בין השלוחות"
להשתיק את הודעת M3411.שלוחה 1/1
type=go_to_folder
-
יצירת סיסמאות מרובות לשלוחה
תמיד רציתם לשים כמה קודים על שלוחה מסויימת (ושכל קוד יעביר את המאזין לשלוחה אחרת)?
הנה לפניכם!
מגדירים כךtype=menu שלוחת תפריט digits=5 חמש הקשות timeout=1 להמתין להקשות נוספות רק שניה M1001_say=yes המקש שהוקש שגוי M1001 אם השלוחה אינה קיימת שיגיד את הודעות timeout_goto=.. מעבר לאחר התפריט באם לא הוקשה בחירה attempts=1 כמה פעמים להשמיע את התפריט לפני שישמיע הודעת לא הוקשה בחירה
עכשיו הסבר.
ברגע ששלוחה זו מוגדרת צריך להגדיר את כל הסיסמאות, שבעצם הם שלוחת מעבר לשלוחה אחרת.
לדוגמה: אם שלוחת "הסיסמה" היא שלוחה 1 (לא ניתן לבצע את זה כהטמעה אלה צריך לזה שלוחה בפני עצמה)
אז נגדיר את שלוחה 1/01234 כמעבר לשלוחה אחרת ואז בעצם כאשר המאזין מקיש את הסיסמה 1234# הוא עובר לשלוחה שהגדרנו,
וכן הלאה נפתח שלוחות שהם בעצם הקוד,עכשיו להודעות המערכת
בשלוחת התפריט יש לשים את הודעה M1000 ולהקליט "נא הקש את הסיסמה..."
ואת הודעה M1001 ולהקליט "הסיסמה שגוייה" -
RE: שכל מאזין יוכל לנייד אוטומטי קו.
@רק-טוב תגדיר
type=api api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension api_add_0=path=ivr2:/ api_add_1=type=routing_yemot api_add_2=routing_yemot_number=079123456 api_000=token,,,10,,NO,yes,,*:
במקום 079123456, תכניס את מספר המערכת אליה תרצה שהמערכות ישוייכו.
תכניס לשלוחה הודעה מספר 000 שבה אתה אומר "אנא הקישו את מספר המערכת והסיסמה ברצף, בין מספר המערכת לבין הסיסמה הקישוא כוכבית".
תכניס הודעה בשם M1607 שבה תגיד: "הפעולה הסתיימה בהצלחה, באם הקשתם מספר מערכת וסיסמה נכונים המערכת תשויך לקו שלנו" -
מדריך | הגדרת מרווח של זמן בין צינתוק לצינתוק, כך שלא יתאפשר להפעיל צינתוק במידה וכבר הופעל צינתוק בטווח הזמן שתבחרו
ב"ה
הרבה מערכות נתקלות בבעיה שיש כמה מנהלים שמסננים את ההודעות ושולחים צינתוק, ולפעמים שני מנהלים שולחים צינתוק בטעות אחד אחרי השני.
אז ניתן להגביל את השליחה של הצינתוק, כך שלא יתן להפעיל צינתוק במידה וכבר הופעל צינתוק בטווח הזמן שתבחרו, ע"י הקומבינה הבאה:עיקרון השלוחה פועל על הוספת הגדרה שתמַחֶק לאחר 5 דקות לשלוחת הצינתוקים שיפעיל פילטר לפי רשימה לבנה, כך שאף אחד לא רשום ברשימה.
ההגדרות מותאמות לשלוחת צינתוק חינמי, אך אפשרי לשימוש גם בהפעלת קמפיין חוץ מההגדרות שציינתי.בשלוחת הצינטוקים מגדירים:
שיעבור בסיום הצינתוק שלוחה פנימה (אם אתה משתמש בהפעלת קמפיין תבדוק מה ההגדרה המתאימה)tzintuk_end=1
לאן יעבור אם לא ניתן להפעיל צינתוק:
white_list_error_goto=/
ובנוסף מעלים קובץ INI ריק בשם WhiteList
משתיקים את ההודעה M3338 שמודיעה שהצינתוק הופעל (אם אתה משתמש בהפעלת קמפיין תבדוק מה ההודעת מערכת המתאימה)
ומעלים הודעת מערכת M1102 שם אומרים שהצינתוק כבר הופעל ב5 דקות האחרונות ולא ניתן להפעיל שובבשלוחה 1 שאחרי הצינתוק מגדירים:
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/הנתיב המלא של שלוחת הצינתוק/ext add_id_to_list_key=white_list add_id_to_list_value=yes add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_value_expired=5m בהגדרה זו ניתן להדגיר כל זמן. כאן מוגדר 5 דקות add_id_to_list_end_goto=/
ובנוסף מעלים את ההודעת מערכת M3411 שמודיעה שהצינתוק הופעל.
m3411.wavיוצא לנו שהמאזין נכנס לשלוחת הצינתוק, מפעיל צינתוק, מוסיף הגדרה של רשימה לבנה לשלוחה הצינתוק, שומע שהצינתוק הופעל, יוצא מהשלוחה.
לאלו ששואלים למה צריך להשתיק את ההודעה של הפעלת הצינתוק, ולאח"מ לשים הודעה כזו שוב.
אז כך:
המאזין הפשוט שומע " הצינתוק הופעל" אז הוא מנתק, בידיעה שעשה מה שצריך לעשות, כך שהוא לא נכנס לשלוחת ההוספה. -
RE: איך מסמנים 'לא נפתר'
@פלוס אחרי שהסבירו לך, כעת אתה יכול לסמן את הנושא הזה כנפתר
-
RE: קליקי- קובצי שאלות משותפים
@מים-אחרונים אתה צריך לכתוב לפחות כמה שאלות כדי שהעניין יתפוס תאוצה ויתן דוגמה...
-
שליחת צינתוק לאחר הקלטה לפי שעות
במידה ויש לכם שני רשימות צינתוקים אתת ליום ואחת ללילה,
כך שמי שרוצה לקבל צינתוק ביום - ירשם לרשימה מס' 1, ומי שרוצה לקבל צינתוקים גם/רק בלילה נירשם לרשימה מס' 2.אז אך עושים ששליחת הצינתוק תהיה אוטומטית לאחר הקלטת הודעה?
פשוט וקל.
מגדירים את שלוחת ההקלטות למשל שלוחה 2type=record folder_move=/1 היכן ישמרו ההקלטות(אופציונלי) record_end_goto=/2/1 לאן לעבור בסיום ההקלטה record_cancel_goto=/ מעבר אם ההקלטה בוטלה say_record_number=no say_record_menu=no
מגדירים את שלוחה 2/1 אקסס פילטר
type=access_filter access_filter_1=h.08:00-19:00.*.*.*.* access_filter_yes_goto=/2/1/1 משעה 8 בבוקר ועד 7 בערב יעבור לשלוחה 2/1/1 access_filter_no_goto=/2/1/2 מ7 בערב עד 8 בבוקר עובר לשלוחה 2/1/2
הגדרות לשלוחה 2/1/1
type=tzintuk list_tzintuk=1 שם הרשימה run_tzintuk_automat=yes
הגדרות לשלוחה 2/1/2
type=tzintuk list_tzintuk=2 שם הרשימה run_tzintuk_automat=yes
ו... השלוחה מוכנה
טיפ קטן
יש להשתיק את הודעת מערכת M1452 (ההודעה הוקלטה בהצלחה), ובשני שלוחות הצינתוקים את הודעת M3338 (הצינתוק הופעל בהצלחה) לשנות ל "ההודעה הוקלטה בהצלחה".
מדוע????
מכיוון שיש מאזינים שכאשר הם שומעים "ההודעה הוקלטה בהצלחה" הם ישר מנתקים ולא מחכים לסוף, מה שגורם שעדיין לא הגיעו לשלוחת הצינתוק, והצינתוק לא יופעל.
אז כאשר אנו משתיקים את "ההודעה הוקלטה בהצלחה" ושמים אותה במקום "הצינתוק הופעל בהצלחה" אז הצינתוק מופעל ברגע זה, וגם אם ינתקו הצינתוק כבר נשלח!!
-
תגובה | טוקארד
תגובה: טוקארד
ב"ה
הסבר על השירות
טוקארד הינו שירות למאזינים ולמנהלי מערכות עבור האזנה לתכנים בתשלום.
השירות פונה מצד אחד ליוצרי התוכן (מנהלי מערכות) המעוניינים לקבל תגמול בעבור האזנה לתוכן שלהם.
ומהצד השני למאזינים המעוניינים לשלם עבור אותו תוכן.
המאזינים משלמים לימות המשיח בעבור טוקארד, ימות המשיח מתגמלת את יוצרי התוכן בהתאם להאזנה.
תנאי השירות המלאים כפי שמופיע בהסכם המערכות ובתנאי החבילה.
מנהלי מערכות המעוניינים להצטרף לשירות, מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות.
הגדרות עבור טוקארד
כדי להגביל כניסה לשלוחה רק למנויי טוקארד יש להגדיר בהגדרות השלוחה (ההגדרה ניתנת להטעמה בכל מודול)
package_calls_time=start
במידה והגדרתם את זה, מי שיוכל להיכנס לשלוחה יהיו רק מנויים שהצטרפו לשירות (ישמעו הודעה "השיחה תחויב מחשבון חבילת הטוקארד שלכם"), מי שלא מנוי לשירות טוקארד ישמע מידע קצר על השירות ואפשרות לרכישת חבילה בצורה אוטומטית.
לאחר כניסת המאזין לשלוחה, השיחה מחויבת מחשבון הטוקארד של המאזין ומתגמלת את מנהל המערכת בהתאם.
החיוב ממשיך גם בעת מעבר לשלוחות אחרות בקו שלא מוגדר בהם ההגדרה הזאת.
כדי להפסיק את החיוב, ניתן להגדיר (בשלוחה אחרת כמובן)
package_calls_time=stop
ואז כשהמאזין ייכנס לשלוחה שההגדרה הזאת נמצאת בה, השיחה תחזור להיות שיחה רגילה.
מה יקרה אם המנהל ירצה להיכנס לשלוחה שמוגדר בה תשלום?
לדעתי צריך להוסיף הגדרה שמי שנמצא ברשי"ת מסוימת לא יגבה ממנו תשלום -
RE: שמיעת כל המספרים המאזינים כעת
@אליהושש הבעיה היחידה היא, כאשר עבר להקריא מאזין נוסף, המערכך לא בודקת שוב כמה זמן הוא נמצא במערכת, אלא רק כשנכנסים לשלוחה.
כך שאם יש יותר מ 5 מאזינים אז זה כבר מאבד את האפקט... -
RE: הכנסת ENTER ID לרשימת תפוצה
@אליהושש כתב בהכנסת ENTER ID לרשימת תפוצה:
@963
@בוס
@שמואל-ש
יש אפשרות בלי API להוסיף (בלבד, בלי ניהול) לרשימת תפוצה לפי הקשה כמו שכתוב כאןכאןכנראה שהתכוונת לזה
-
וירטואל פלוס הציבורי
מכיוון שקו זירת החדשות חסמו גם את שלוחה 1 למי שלא מתקשר דרך וירטואל פלוס, פנו אלי מספר חברים שתקועים ללא וירטואל פלוס, פתחתי לתועלת הציבור וירטואל פלוס ציבורי שדרכו יוכלו להתקשר כל אלו שאין להם וירטואל פלוס.
עידכון: המספר הוא 0796076794
חיוג לזירת החדשות ע"י הקשה על 1 וסולמית.
כמובן שניתן לחייג לשאר הקווים שמצריכים חיוג דרך וירטואל פלוס, ע"י הקשת מספר הטלפון של הקו.
בהנאה. -
RE: מעבר לשלוחה לאחר 10 נרשמים
@אבו כתב במעבר לשלוחה לאחר 10 נרשמים:
לתת למאזין אחד לבחור כמות מתוך ה-10
בטח שיש אפשרות
ציטוט:הזמנות מרובות - ללא תשלום
ניתן להגדיר שהמאזין יוכל להזמין כמה הזמנות (לדוגמא - כרטיסים) ברישום אחד. ההגדרה היא:
recording_and_entering_data_order_quantity=yes
ואז המערכת תשמיע את ההודעה:
M2763 אנא הקישו את כמות ההזמנות שברצונכם להזמין
ולאחר מכן המאזין ימשיך לרישום (הקלטות 000/050 וכדו').
ואז אתה מגדיר הגבלת נרשמים
עריכה: בקבלת נתונים עצמו אין צורך להשתמש, אלא רק באופציה של רישום הזמנות וכמות.
(אבל א"א להשתמש במודול ללא שאלה של קבלת נתונים כל שהיא, אז אני שמתי שאלת הקלטה אם מינימום ומקסימום של שניה אחת) -
RE: התראה ריקה
@אליהושש העלה נושא ומחק אותו מייד לאח"מ.
אני עוד הספקתי לראות מה הוא כתב.
הוא כתב בטעות משהו לא רלוונטי, לכן מיד מחק אותו