לאחר שיוצאים מרשימת צינתוקים אם עדיין לא רשום אז בעבר היה הודעת מערכת "מספר הטלפון שלכם אינו מופיע ברשימת הצינתוקים"
חבל שביטלו את זה, זה מאוד שימושי.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי בוס
-
צינתוקים
-
RE: בין הזמנים
@אחד-מאנש-0 כתב בבין הזמנים:
כל פעם בבין הזמנים ישנם מאוד הרבה התקשקשויות מיותרות כאן בפורום
כדוגמת השירשור הזה
-
בחירת שלוחה למעבר
ע"י פתיחת שתי שלוחות בלבד ניתן לעבור לכל שלוחה שתירצו ע"י הקשת השלוחה המבוקשת.
שלוחה 1
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/1/ext add_id_to_list_key=go_to_folder add_id_to_list_value_type=digits add_id_to_list_end_goto=/1/1
לשנות את הודעת M4358 ל"אנא הקישו את מספר השלוחה שברצונכם לעבור אליה, לתתי שלוחות יש להקיש כוכבית בין השלוחות"
להשתיק את הודעת M3411.שלוחה 1/1
type=go_to_folder
-
יצירת סיסמאות מרובות לשלוחה
תמיד רציתם לשים כמה קודים על שלוחה מסויימת (ושכל קוד יעביר את המאזין לשלוחה אחרת)?
הנה לפניכם!
מגדירים כךtype=menu שלוחת תפריט digits=5 חמש הקשות timeout=1 להמתין להקשות נוספות רק שניה M1001_say=yes המקש שהוקש שגוי M1001 אם השלוחה אינה קיימת שיגיד את הודעות timeout_goto=.. מעבר לאחר התפריט באם לא הוקשה בחירה attempts=1 כמה פעמים להשמיע את התפריט לפני שישמיע הודעת לא הוקשה בחירה
עכשיו הסבר.
ברגע ששלוחה זו מוגדרת צריך להגדיר את כל הסיסמאות, שבעצם הם שלוחת מעבר לשלוחה אחרת.
לדוגמה: אם שלוחת "הסיסמה" היא שלוחה 1 (לא ניתן לבצע את זה כהטמעה אלה צריך לזה שלוחה בפני עצמה)
אז נגדיר את שלוחה 1/01234 כמעבר לשלוחה אחרת ואז בעצם כאשר המאזין מקיש את הסיסמה 1234# הוא עובר לשלוחה שהגדרנו,
וכן הלאה נפתח שלוחות שהם בעצם הקוד,עכשיו להודעות המערכת
בשלוחת התפריט יש לשים את הודעה M1000 ולהקליט "נא הקש את הסיסמה..."
ואת הודעה M1001 ולהקליט "הסיסמה שגוייה" -
RE: איך מסמנים 'לא נפתר'
@פלוס אחרי שהסבירו לך, כעת אתה יכול לסמן את הנושא הזה כנפתר
-
שליחת צינתוק לאחר הקלטה לפי שעות
במידה ויש לכם שני רשימות צינתוקים אתת ליום ואחת ללילה,
כך שמי שרוצה לקבל צינתוק ביום - ירשם לרשימה מס' 1, ומי שרוצה לקבל צינתוקים גם/רק בלילה נירשם לרשימה מס' 2.אז אך עושים ששליחת הצינתוק תהיה אוטומטית לאחר הקלטת הודעה?
פשוט וקל.
מגדירים את שלוחת ההקלטות למשל שלוחה 2type=record folder_move=/1 היכן ישמרו ההקלטות(אופציונלי) record_end_goto=/2/1 לאן לעבור בסיום ההקלטה record_cancel_goto=/ מעבר אם ההקלטה בוטלה say_record_number=no say_record_menu=no
מגדירים את שלוחה 2/1 אקסס פילטר
type=access_filter access_filter_1=h.08:00-19:00.*.*.*.* access_filter_yes_goto=/2/1/1 משעה 8 בבוקר ועד 7 בערב יעבור לשלוחה 2/1/1 access_filter_no_goto=/2/1/2 מ7 בערב עד 8 בבוקר עובר לשלוחה 2/1/2
הגדרות לשלוחה 2/1/1
type=tzintuk list_tzintuk=1 שם הרשימה run_tzintuk_automat=yes
הגדרות לשלוחה 2/1/2
type=tzintuk list_tzintuk=2 שם הרשימה run_tzintuk_automat=yes
ו... השלוחה מוכנה
טיפ קטן
יש להשתיק את הודעת מערכת M1452 (ההודעה הוקלטה בהצלחה), ובשני שלוחות הצינתוקים את הודעת M3338 (הצינתוק הופעל בהצלחה) לשנות ל "ההודעה הוקלטה בהצלחה".
מדוע????
מכיוון שיש מאזינים שכאשר הם שומעים "ההודעה הוקלטה בהצלחה" הם ישר מנתקים ולא מחכים לסוף, מה שגורם שעדיין לא הגיעו לשלוחת הצינתוק, והצינתוק לא יופעל.
אז כאשר אנו משתיקים את "ההודעה הוקלטה בהצלחה" ושמים אותה במקום "הצינתוק הופעל בהצלחה" אז הצינתוק מופעל ברגע זה, וגם אם ינתקו הצינתוק כבר נשלח!!
-
תגובה | טוקארד
תגובה: טוקארד
ב"ה
הסבר על השירות
טוקארד הינו שירות למאזינים ולמנהלי מערכות עבור האזנה לתכנים בתשלום.
השירות פונה מצד אחד ליוצרי התוכן (מנהלי מערכות) המעוניינים לקבל תגמול בעבור האזנה לתוכן שלהם.
ומהצד השני למאזינים המעוניינים לשלם עבור אותו תוכן.
המאזינים משלמים לימות המשיח בעבור טוקארד, ימות המשיח מתגמלת את יוצרי התוכן בהתאם להאזנה.
תנאי השירות המלאים כפי שמופיע בהסכם המערכות ובתנאי החבילה.
מנהלי מערכות המעוניינים להצטרף לשירות, מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות.
הגדרות עבור טוקארד
כדי להגביל כניסה לשלוחה רק למנויי טוקארד יש להגדיר בהגדרות השלוחה (ההגדרה ניתנת להטעמה בכל מודול)
package_calls_time=start
במידה והגדרתם את זה, מי שיוכל להיכנס לשלוחה יהיו רק מנויים שהצטרפו לשירות (ישמעו הודעה "השיחה תחויב מחשבון חבילת הטוקארד שלכם"), מי שלא מנוי לשירות טוקארד ישמע מידע קצר על השירות ואפשרות לרכישת חבילה בצורה אוטומטית.
לאחר כניסת המאזין לשלוחה, השיחה מחויבת מחשבון הטוקארד של המאזין ומתגמלת את מנהל המערכת בהתאם.
החיוב ממשיך גם בעת מעבר לשלוחות אחרות בקו שלא מוגדר בהם ההגדרה הזאת.
כדי להפסיק את החיוב, ניתן להגדיר (בשלוחה אחרת כמובן)
package_calls_time=stop
ואז כשהמאזין ייכנס לשלוחה שההגדרה הזאת נמצאת בה, השיחה תחזור להיות שיחה רגילה.
מה יקרה אם המנהל ירצה להיכנס לשלוחה שמוגדר בה תשלום?
לדעתי צריך להוסיף הגדרה שמי שנמצא ברשי"ת מסוימת לא יגבה ממנו תשלום -
RE: קליקי- קובצי שאלות משותפים
@מים-אחרונים אתה צריך לכתוב לפחות כמה שאלות כדי שהעניין יתפוס תאוצה ויתן דוגמה...
-
RE: הכנסת ENTER ID לרשימת תפוצה
@אליהושש כתב בהכנסת ENTER ID לרשימת תפוצה:
@963
@בוס
@שמואל-ש
יש אפשרות בלי API להוסיף (בלבד, בלי ניהול) לרשימת תפוצה לפי הקשה כמו שכתוב כאןכאןכנראה שהתכוונת לזה
-
RE: שמיעת כל המספרים המאזינים כעת
@אליהושש הבעיה היחידה היא, כאשר עבר להקריא מאזין נוסף, המערכך לא בודקת שוב כמה זמן הוא נמצא במערכת, אלא רק כשנכנסים לשלוחה.
כך שאם יש יותר מ 5 מאזינים אז זה כבר מאבד את האפקט... -
RE: חידושים בתוסף Click To Call
@אט כתב בחידושים בתוסף Click To Call:
דבר ראשון תודה על הפיתוח הנפלא.
דבר שני עם יש אפשרות להוסיף שיחייג בוא זמנית לכמה מספרים ולא רק לאחד.
ושוב תודה.איך אתה רוצה לחייג לכמה מספרים בו זמנית, איך תדבר איתם? בוועידה?
@אט כתב בחידושים בתוסף Click To Call:
וכן שגם יהיה אפשרות לבטל את השיחה.
אפי' שהיא כבר נשלחה.פשוט תנתק את השיחה שלך.
(זה קודם שולח לך שיחה ורק אחרי שענית זה שולח את השיחה למחוייג)
@121244 Downloads.rar -
RE: חדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id
@אלחנן1 ענק!!!
עכשו אותם מאזינים שבחדרי ועידה שרוצים לעשות בלאגן, ועושים ועידה עם הקו בעצמו, מה שיוצר הד מתמשך, לא יוכלו לעשות זאת יותר! -
RE: העתקת סל המיחזור לתיקיית השמעת קבצים אחרת
@malchuts אתה יכול להגדיר שלוחת הקלטות, שתיקיית היעד יהיה סל המיחזור, ואז נכנסים דרך הניהול לשלוחת ההקלטות, ובמאפיינים יש אפשרות לשמוע את ההקלטות.