• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. 963
    3. הגבוה ביותר
    9
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 31
    • פוסטים 195
    • הגבוה ביותר 78
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי 963

    • RE: איך מסירים מכלל השלוחות את השמעת האורך?

      @קו-המכלול

      say_length=no
      

      תכניס את זה בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: אשף ההגדרות

      @פיסטוק-פרווה כתב באשף ההגדרות:

      @אאד
      כמעט אף אחד לא מכיר אותו...
      צריך להנגיש אותו יותר, לפחות לשנות לו את השם...
      אפשר נגיד לסמן אותו ולכתוב "הונגש יותר" וכדו'

      ממש לא נכון!!

      אני משתמש עם זה המון, ומכיר עוד אנשים שמשתמשים עם זה, [וגם כל לקוח שרוצה ממני כל מיני הגדרות אחרי שכבר סיימתי להקים לו את הקו שלו, אני שולח אותו להשתמש עם זה, במקום שהוא יתסתבך עם ההגדרות המתקדמות שהוא לא מכיר,]
      כבר הרבה זמן שאני חושב ש"רק חבל שלא מעדכנים את זה יותר"
      גם אני שאני רגיל עם ההגדרות המתקדמות - משתמש עם זה הרבה כדי 'לקצר את הדרך' לכל השלוחות הרגילות עד כמה שיש שם,
      ומי שלא מכיר את זה אז כדאי שיכיר את זה, תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן עם זה.

      רק כדאי שבמקום השם המקצועי והתקני הזה: "אשף הגדרות", יכתבו משהו בסגנון "הגדרות בקליק" או "הגדרות מהירות" או אולי "הגדרות למתחילים".

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • בקשה להוספת קישור לכניסה למערכת

      אם אפשר להוסיף בפורום לחצן קישור לכניסה למערכת
      https://www.call2all.co.il/ym/login.php
      https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/login

      במיוחד שהדומיין של הפורום שונה ממה שהיה פעם יש יותר צורך בזה

      פורסם בעל הפורום
      9
      963
    • RE: דחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות

      @רבי-יצחק
      @שלמה-צובל
      לא יודע מה הייתה הבעיה
      בכל אופן ימות סידרו את זה במהירות גם בשעה כזאת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: פתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות

      @אברהם-נ כתב בפתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות:

      @ivrפון
      לא הבנתי בדיוק מה שאמרת
      ומה לא טוב במה שאמרתי ?
      ובפרט שזה הכי לא מסובך למתחיל
      כך נראה לי

      מה ש @ivrפון כתב כאן יותר טוב כי לא צריך לפתוח שלוחות מרובות,
      ובעיקר כי אם רוצים להוסיף שיר חדש יוכלו להעלות את זה רגיל במיקום אחד, ולא יצטרכו לפתוח על זה כל פעם שלוחה חדשה - ולשכפל לשלוחה של השמעת הכל,

      ואגב @0799412020 ברוך הבא לפורום!, זה שהתגובות בעניין הכותרת היו קצת יותר מידי חריפות, כי בדיוק
      "נפלת" פה בזמן שיש התמרמרות על הנושא הזה בפורום, עיין כאן הודעה רק מלפני שבועיים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: תא קולי במודול תור

      @פיסטוק-פרווה כתב בתא קולי במודול תור:

      @השפן-הקטן
      תגדיר שמשך זמן החיוג לנציגים יהיה רק 25 שניות בכל פעם כדי שזה לא יעבור לתא קולי אחרי 30 שניות

      ואם אחד מהנציגים אין לו קליטה אז לא יעזור, וכולם יגיעו לתא הקולי שלו.
      אני חושב שיותר טוב להשתמש עם תפריט לנציג לפני שעונה לשיחה, אז אין סיכוי שמישהו יגיע לתא הקולי.
      להלן ההגדרה:

      אפשרות תפריט בחירה של נציג האם לקבל את השיחה

      שימו לב כי מענה תפריט על ידי נציג הינה בחיוב של חצי יחידה, כלומר ברגע שנציג ענה ושומע את תפריט הבחירה, המערכת מבצעת חיוב של חצי יחידה, במקרה שהנציג דוחה את השיחה - זה החיוב היחיד עבור השיחה, במקרה שהשיחה נענית , יש בנוסף את החיוב בהתאמה לשיחה שנענית לפי יחידות.

      להפעלת התפריט לנציגים

      queue_answer_tfr=yes
      

      במקרה כזה כאשר הנציג עונה לשיחה הוא ישמע את התפריט

      M3791 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1. להחזרת המתקשר להמתנה לנציג הבא שיתפנה הקישו 2. להוצאת המתקשר מהתור הקישו 3.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: הגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו

      @בסייעתא-דשמיא-0 כתב בהגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו:

      זה דבר מסובך מאוד, תחשוב שכשאדם נכנס לשלוחת השמעת קבצים שהיא תחת 5 שלוחות אז המערכת תצטרך לבדוק כל ההגדרות של 5 קבצי ה- IVR שבכל השלוחות שחוצה לה...

      אני חושב שלא לא כ"כ מסובך, ניתן לעשות שהמערכת תטען את ההגדרות מהקובץ וזה ימשיך לרוץ במערכת, וכל עוד שזה לא "נפגש" באותה הגדרה בשלוחה אחרת ימשיך להתייחס להגדרה הנ"ל,
      לא צריך לעשות שבכל כניסה לשלוחה חדשה יבדוק מחדש את הקובץ [רק בדומה לכניסת ID ש"זוכר" את זה אח"כ],
      או לחילופין, שהמערכת תשמור את הנתון של נתיב השלוחה ששם יש את הקובץ הזה, ותמשיך לבדוק משם, עד שיפגוש בשלוחה אחרת שוב קובץ כזה, אז יעדכן אצלו את הנתיב ויבדוק משם,

      פורסם בבקשות לפיתוח
      9
      963
    • RE: בקשת פרסום מודול האזנה לקובץ

      @עמוד-הימני-פטיש-החזק
      הנה

        %D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: יש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?

      @אביי-ורבא כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:

      @מה כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:

      [ובאם לא אז חוב קדוש לפתח הגדרה כ"כ נחוצה]

      תוכל בינתיים להשתמש בזה:

      type=api
      api_link=https://bata.abaye.co/yemot/resetListTemplate.php
      api_add_0=password=סיסמת המערכת
      api_add_1=templateId=איידי רשימה
      

      זה זמני, ולא מתבצעת בדיקה האם האיפוס באמת בוצע בהצלחה.
      בעז"ה אולי בהמשך אני אעלה גירסה משודרגת..

      באופן זה, שזה ללא בדיקה אם בוצעה בהצלחה, ניתן גם להשתמש בקישור ישיר לAPI של ימות

      type=api
      api_link=https://call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries
      ;מספר המערכת וסיסמה
      api_add_0=token=0773137770:123456
      ;איידי רשימת תפוצה
      api_add_1=templateId=111111
      
      

      יש לאפס את הודעת "אין מענה בשרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • בקבלת נתונים בערך הרביעי, צריך לכתוב: "SayFile" או: "File"

      בערך הרביעי ניתן להשמיע את הבחירה מתוך קובץ שמע, שצריך להיות בתוך תיקייה מקבילה לשם השאלה,
      כאן בפורום כתוב שההגדרה לזה היא File
      ואילו בקוים ישנים שבניתי וגם בחיפוש בפורום במקומות שונים מופיע SayFile
      וגם כאן בפורום מופיע כך.

      האם אפשר לכתוב את שניהם או שזה כן משנה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: הודעות מערכת מתעדכנות באקסל

      עדכנתי את הודעות:
      M0002
      M1900
      M1990
      M1991
      M1992
      M1995
      M1997
      M1998
      M1999
      כדי למצוא הודעות שלא די ברור בהקלטה מה זה, אני משמש עם החיפוש בפורום עצמו ובוחר שיחפש רק בקטגורית "אזור התעשיה - הגדרות המערכת"

      [הקישור הזה שהבאתי לחיפוש בפורום עובד, אבל הסמל למעלה לא עובד, כמו שדובר כבר כמה פעמים בפורום]
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: צינתוק עם הודעה

      @אברהם-נ תצטרך להגדיר מעבר בסיום ההקלטה אם המאזין אישר אותה שיעבור לשלוחה מסויימת, לדוגמה לשלוחה 88

      record_end_goto=/88
      

      ושם תגדיר הפעלת קמפיין מהירה - עיין כאן,
      ובהודעת הקמפיין תשים הקלטה "ההודעה שייכת לשלוחה XX"

      ממולץ להשתיק את הודעת המערכת "ההודעה הוקלטה בהצלחה" בשלוחת הקלטות,
      ובשלוחת הפעלת הקמפיין, לשנות את הודעת M1472 הקמפיין מופעל כעת ל"ההודעה הוקלטה בהצלחה"

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: הודעות מערכת מתעדכנות באקסל

      @אברהם-נ כתב בהודעות מערכת מתעדכנות באקסל:

      ניסיתי לעשות כמו שאמרת כמה הודעות וזה לא מצא לי אולי לא הבנתי טוב מה אמרת

      צודק, זה לא עובד בכל ההודעות, בחלק עבד לי ובחלק לא, לדוגמה הודעת M1900 לא מצא אפילו שזה קיים בברור במודול תפריט כאן.
      אבל הודעות אחרות לדוגמה M0002 M1990 הוא כן מצא,

      באמת תמוה למה בחלק מההודעות זה לא מוצא.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: אשף ההגדרות

      @אאד בדקתי את שלוחת ההוספה, נראה מצויין,
      שוב תודה רבה, האשף מגיע לי לשימוש ממש כל יום.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: חסום שנחסם - ומצליח להתקשר!?

      @פלוס כתב בחסום שנחסם - ומצליח להתקשר!?:

      אני לא יודע,
      מאן דהו הגדיר לי,
      והסביר לי איך להוסיף מספרים נוספים לחסום.

      הכי טוב שתעלה צילום מסך איך אתה מוסיף מספרים לרשימה [עם טשטוש הפרטים כמובן]
      כך יוכלו לעזור לך הכי מהר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: אשף ההגדרות

      הצעות לתועלת משתמשים חדשים:

        1. להחליף את השם במקום "אשף ההגדרות" ל"שינוי הגדרות בשלוחה" [או רק "שינוי הגדרות"] כך יבינו מיד מה זה אומר,
        1. להכניס את זה עוד לפני הלשונית של ההגדרות המתקדמות,
        1. אפשר להוריד לגמרי את הלשונית של "מאפיינים" שיש שם, כי אחרי שיש אשף ההגדרות זה נראה לי מיותר לחלוטין וסתם תופס מקום באתר ומבלבל משתמשים חדשים,
        1. גם כדאי להחליף את שם הלשונית של "הודעות" ל"הודעות מערכת",
        1. [אם אפשרי] שאם אין עדיין קובץ EXT בשלוחה - יוסיף את ההגדרות כרגיל, [עכשיו לא עובד האשף באופן זה לפי מה שבדקתי],
        1. [אם אפשרי] לשלב את האשף בעת פתיחת שלוחה חדשה שמיד יוכלו להגדיר את זה,

      אני כותב את זה מפני שיש לי הרבה פעמים שאני עוסק עם משתמשים חדשים שרוצים לשנות כמה הגדרות או להכניס הודעות מערכת, ואני רואה את הבלבול שלהם, לפעמים מנסים ב"מאפיינים" ולא מבינים למה לא עובד להם, ואני צריך לגלות להם שצריך להשתמש רק ב"אשף ההגדרות" ששם הם יכולים להגדיר בקלות הרבה הגדרות ללא שום ידע בהגדרות התקדמות, ויש לשונית של "הודעות" שהכוונה בעצם - בדיוק למה שהם מחפשים דהיינו להחליף "הודעות מערכת" בשלוחה,
      לסיכום יש את מה שכתבתי ב-4 הסעיפים הראשונים שכולם הם רק שינויים מינוריים - אבל חשובים מאוד, שיעשו "סדר" בבלגן,
      אח"כ יש את 5. ו6. שאולי יותר מורכב אבל גם נצרך מאוד,

      שימו לב שחלק מההצעות שכתבתי יועילו מאוד גם למשתמשים וותיקים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: מהם כל ההגדרות הללו?

      @צבי-ד-צ כתב במהם כל ההגדרות הללו?:

      @פלוס שתדע גם לפעמים הבאות, הכי פשוט להעתיק את ההגדרה ולעשות חיפוש גוגל בפורום.
      אפשרות נוספת לתרגם אותה בתירגום גוגל, זה לפעמים לא הכי מצליח, אבל בד"כ כן, רק תשים לב להחליף כל _ ברווח, אחרת לא כ"כ מצליח לתרגם.

      אפשר גם חיפוש בפורום עצמו https://f2.freeivr.co.il/Search ובוחרים לחפש רק בקטגורית "אזור התעשיה - הגדרות המערכת", לפעמים זה יותר יעיל כי זה יותר ממוקד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: מי זה פון לא עבד

      @ivrפון עומס משנה את ההגדרות בשלוחה להשמעת קבצים? לא נראה לי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: חדש! שליחת צנתוק בהקלטת הודעה אישית

      @פישל כתב בחדש! שליחת צנתוק בהקלטת הודעה אישית:

      הגדרתי בשלוחה כך

      type=record
      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      folder_move=for_id-1/2/30/Phone
      שליחת צינתוק אישי, בדיקת רשימת צינתוקים.
      record_ok_end_run_tzintuk_private_list=X
      ישלח צינתוק על מקש
      menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk_private
      התחברות מחדש לזיהוי
      delete_id_exit=yes
      ביטול ההשמעה שלום לך משתמש יקר
      say_name=no
      ביטול הקלטת מספר חדש
      record_name=no
      

      השורה הזאת מיותרת:

      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      

      מספיק להגדיר כך:

      type=record
      folder_move=for_id-2/Phone
      
      ;שליחת צינתוק אישי, בדיקת ברשימת צינתוקים
      record_ok_end_run_tzintuk_private_list=XXX
      ;ישלח צינתוק במקש2
      menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk_private
      ;ביטול ההשמעה שלום לך משתמש יקר
      say_name=no
      ;ביטול הקלטת מספר חדש
      record_name=no
      
      פורסם בחדש במערכת
      9
      963
    • RE: שילוב שתי חדר וועידה

      @יוסף-ח כתב בשילוב שתי חדר וועידה:

      @צבי-ד-צ כתב בשילוב שתי חדר וועידה:

      איך אני עושה לאן יעבור לאחר הפקודה?

      לזה אתה צריך כבר שרת(זה קוד מאוד קצר יחסית), א"א להגדיר ככה...

      בנתיים לפחות!

      אולי אפשר כדלהלן - כמו שמופיע במודול API:

      מעבר בסיום

      הערה: ההגדרות הבאות רלוונטיות רק במקרים שאין התייחסות בתגובת השרת לאן להעביר את המשתמש

      ברירת מחדל בסיום השלוחה חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק
      ההגדרה היא

      api_end_goto=/5/8
      

      בדוגמה, בסיום המשתמש יעבור לשלוחה 5/8 שתחת התיקייה הראשית

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963