• האם יש אפשרות לעשות דרך הטלפון מספר קובץ

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    322 צפיות
    מ
    @חיובי אמר בהאם יש אפשרות לעשות דרך הטלפון מספר קובץ: @מאיר-האלוף אמר בהאם יש אפשרות לעשות דרך הטלפון מספר קובץ: @חיובי אמר בהאם יש אפשרות לעשות דרך הטלפון מספר קובץ: לא טוב חבל שימות לא מפתחים כזה דבר נראה לי שפשוט אין לזה צורך לכולם, כי כל מאזין יכול לשנות לך סדר בנתונים והקלטות ויסבך לך את המערכת לכן נתנו האפשרות רק בניהול יש מורים שאני לא יכול להביא להם את הסיסמה לכן אני שואל
  • מה המספרים של הודעות המערכת בשלוחת ניתוביה ?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    243 צפיות
    L
    @שמואל אמר במה המספרים של הודעות המערכת בשלוחת ניתוביה ?: @LEVI770 אין. זה הודעות שלא ניתנות להחלפה תודה.
  • הקלטות

    44
    0 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @דבש אמר בהקלטות: @מאיר-האלוף צודק סליחה על מה אני צודק?? תכתוב מה אתה צריך שיעשו ואני יבנה לך את זה שלח לי מייל בתוספת המערכת והסיסמה
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    116 צפיות
    א
    @בן-זאב כאן יש תשובה לכל השאלות. אם לא קראת את זה בעיון נא עבור לפורום למתחילים
  • איך צופים בפרטי ההודעה באתר + מספר הטלפון של המקליט?

    נעול
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    256 צפיות
    א
    @בן-זאב ! תעמוד עם העכבר על הסימן הכחול ותראה את כל הפרטים. טלפון, תאריך, שעה, גודל, וכו' [image: 1604402845111-screenshot-of-%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA.jpg]
  • האם אפשר לשנות את 'playPrivateMsg'

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    100 צפיות
    אין תגובות
  • מה זה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    395 צפיות
    E
    @mhl אמר במה זה: copy_record_link=/ יצירת לינק להקלטה בשלוחה נוספת במערכת
  • העברה לשלוחה מסיומת רק בפעם הראשונה שמתקשרים למערכת?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    226 צפיות
    א
    @מישהו-נורמלי המקום של השאלה הזאת הוא כאן ממליץ לך לקרוא את זה
  • דוח נפרד לכל טריוויהיש

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    176 צפיות
    מ
    @רבקי-קנפל אין אפשרות, רק במודל מבחן או במבחן אמריקאי
  • אופציות בדיווח על משימות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    269 צפיות
    מ
    @מתעניין אמר באופציות בדיווח על משימות: אבל אל תגלה למה???
  • למחזיקי שרתי Private בימות המשיח שימו לב!

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    482 צפיות
    3
    @יאיר-32 תשלח להם בקשה עם מספר מערכת וסיסמא במייל כך יוכלו לטפל במערכת שלך ספיציפית לי הכל תקין
  • הורדת ניקוד - מקובץ מידע

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    175 צפיות
    3
    טוב כרגע מצאתי פיתרון חלופי עשיתי העברה לשלוחה למי שנמצא ברשי"ת X ושם יש הסרה מהרשימה והוספת ניקוד אבל זה בפירוש לא אמור להיות כך בהצלחה לכולם
  • נושא זה נמחק!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    24 צפיות
  • איפה בקבלת נתונים נמצאים הערכים??

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    418 צפיות
    מ
    @מאיר-האלוף אמר באיפה בקבלת נתונים נמצאים הערכים??: @shz אמר באיפה בקבלת נתונים נמצאים הערכים??: @מאיר-האלוף H10300000@gmail.com תכתוב לי מספר טלפון אני יחזור אליך תוך שעה שלחתי עכשיו ?? @shz תוכל לענות??
  • שיעור יומי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    208 צפיות
    ש
    @אהרן-שובקס אמר בשיעור יומי: מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין זה לזה א. אם אפשר להשתמש בקובץ INI לקול ממוחשב ב.אם צריך לשים מקפים בין היום והחודש והשנה ג. אם זה יכול לעבוד במקביל כהשמעת קבצים רגילה
  • ישיבה על קברו

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    12k צפיות
    מ
    @עידן תראה כאן (פתח קישור בכרטיסיה חדשה)
  • איך אני עושה אימות מס' זהות

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    445 צפיות
    B
    @מאיר-האלוף הקוד הזה בודק את זה למשתנה id אתה מכניס את התעודת זהות $the_id = str_split($id); for ($i=9; count($the_id) < $i;) { array_unshift($the_id,0); } $plus = 1; $all = 0; for ($i=0; $i < 9; $i++) { $sum = $the_id[$i] * $plus; if($sum > 9){ $a = str_split($sum); $al = $a[0] + $a[1]; $sum = $al; } $all += $sum; if ($plus == 1) { $plus = 2; } else { $plus = 1; } } $o = $all % 10; if ($o == 0) { echo “התעודת זהות תקינה”; }
  • סדר התשובות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    219 צפיות
    D
    @OBYEKTIV בשביל זה יש את מודול מבחן.
  • פספורטים ות.ז.

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    149 צפיות
    O
    תודה רבה
  • נקודות מכמה משחקים שמשום מה לא מצטברות יחד.

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    250 צפיות
    מ
    @OBYEKTIV ברירת מחדל זה כך! טענת שזה לא עובד לך, אז הצעתי לך להכניס את זה ל ivr וכך לא יצטרכו זיהוי נוסף!