• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יב
    3. הגבוה ביותר
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 7
    • עוקבים 0
    • נושאים 39
    • פוסטים 298
    • הגבוה ביותר 34
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יב

    • קריאת דוחות באקסל, ללא צורך בהמרה כלשהו

      תמיד רציתי לקרוא את הדו"ח נתונים בקובץ אקסל, ושהם יתעדנו מיידית בקובץ, ללא צורך להוריד קבצים על גבי קבצים, כל פעם דו"ח חדש.
      נכון, שיש גוגל שיטס, אבל אני לא כ"כ מבין בפונקציות שם, אז מבחינתי זה היה מסובך... - ומאידך, באקסל למרות שצריכים לכתוב פונקציות, אך הפונקציה שאביא כאן, היא כה פשוטה, שכל מתחיל יוכל להשתמש בזה.
      התחלנו...
      פותחים קובץ אקסל חדש.
      נכנסים ל 'נתונים' .... 'מהאינטרנט'
      2366291b-aa0c-4dd7-b5ea-17f7db421bcf-image.png
      ונפתח חלון כזה
      1df83817-160c-4ce7-b9b5-98f396fc46f7-image.png
      היכן שכתוב 'כתוב URL' - מכניסים את הקוד הבא

      https://call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?wath=ivr2:/1/ApprovalAll.ymgr&convertType=csv&LoadLang=1&token=0773137770:123456
      

      אחרי - ivr2: - מכניסים את נתיב השלוחה, ושם הקובץ [בדוגמא, זה קובץ ApprovalAll.ymgr שבשלוחה 1].
      את - 0773137770 - משנים למספר המערכת שלכם.
      ואת - 123456 - לסיסמה שלכם.
      את - LoadLang=1 - עדיף להשאיר ככה, וכך תקבלו את הנתונים, עם השמות שהגדרתם לקובץ, וכן לא תקבלו את מה שהגדרתם להחביאם. - אך אם ברצונכם לקבל את כל הנתונים (הקשות וכדו'), ללא שמות (בכותרת), תחליפו את מס' 1, ל-0.
      ולוחצים אישור.
      אחר-כך נפתח חלון כזה, - ולוחצים 'טען'
      761352dc-1cfc-4958-bbdd-156ea69d7d66-image.png
      האקסל פותח גיליון חדש, ושם מתעדכנים כל הזמן הנתונים. [כמובן שאפשר למחוק את הגיליון הראשון (גיליון 1)].
      לצורך ריענון הנתונים, ניתן להקיש 'רענן' ב'כלי הטבלאות'
      bce08a11-52f5-48c6-8e2c-65a30641203b-image.png
      למרות שנראה לי שזה דבר פשוט למשתמשים [שהרי מטעם זה, לכאורה, לא ראיתי כתוב על זה בפורום], אך נראה לי, שכמוני הרבה משתמשים חיפשו איך לקרוא את הדוחו"ת והנתונים ישירות בקובץ אקסל, לכן החלטתי להעלותו כאן, וסליחה מכל אלו שחושבים שזה דבר פשוט...
      למען ההגינות, הרעיון לקוח ממה ש @מיכאלוש כתב בגוגל שיטס, חן חן לו...

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      י
      יב
    • שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

      רצית להקליט אוטומטי כל השיחות האישיות שלכם?‏
      רצית לקבל אחר-כך את השיחות לאימייל?‏
      ‏כמו כן, רצית, שבאם אתה לא יכול לענות, תהיה אפשרות להשאיר לך תא קולי?‏
      וכמובן, אחר-כך שיהיה לך אפשרות לשמוע בטלפון את התא-קולי, ו/או לקבל אותם באימייל?‏
      וכמובן, אם אתה רוצה להשתמש בשירות לקוחות מתקדמת ללא עלות יחידות.
      ‏כל ההגדרות לפניך!!

      דבר ראשון;‏
      קרדיט ל; @מתעניין, שעזר לי מאוד מאוד!!!.‏
      וכן, קרידט ל @חדר-1, שהכל נלקח מההשראה שלו.‏


      איך זה עובד – בכללי?‏

      ‎1‎‏. אתה צריך לעשות הפניית שיחות מהטלפון שלך, למערכת שלך (לא קשור להגדרה כלשהו במערכת, אלא בטלפון האישי שלך).‏
      ‎2‎‏. חשוב! ההפניה צריכה להיות, שבאם אין תשובה לאחר 5 שניות הוא מופנה למספר המערכת ‏שלך (כלומר, ב-5 שניות הראשונות, הוא מתקשר רגיל לטלפון האישי שלך, כך, תראה מי ‏המתקשר [וכמו כן, תוכל לקבל צינתוק, כמו שאכתוב להלן]).‏
      ‎3‎‏. מגדירים, שכל מי שמתקשר דרך הפניית שיחות מהטלפון שלך, יגיע לשלוחה מסוימת ‏‏[שנכתוב להלן].‏
      ‎4‎‏. מגדירים, שליחת צינתוק, כך - שתדעו שמתקשרים אליך.‏
      ‎5‎‏. מגדירים, שרק מתקשר אחד יוכל לדבר איתך, ואם יש שניים שמתקשרים, השני עובר לתא קולי.‏
      ‎6‎‏. מגדירים, שאם אין מענה לאחר 40 שניות [לדוגמא], זה עובר לתא-קולי.‏
      ‏7. מגדירים, שלוחת וועידה, ועל ידי זה אתה מדבר עם המתקשר. – וכל השיחות מוקלטות.‏
      ‏8. מגדירים, קבלת אימייל מהשיחות, והתא קולי.‏
      ‏9. מגדירים, שלוחת השמעה, לתא קולי.‏

      מתחילים;


      שלב ראשון - הפניית שיחות


      מגדירים שכל מי שהתקשר באמצעות ההפנייה, יועבר לשלוחה 9000 (לדוגמא) בשלוחה הראשית.
      בשלוחה הראשית, יש להגדיר בנוסף להגדרות השלוחה הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה.

      type=סוג שלוחה ראשית
      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_directed_check=yes
      

      וכמו כן, יש להוסיף בשלוחה הראשית, גם קובץ בשם Did_Go_To.ini.
      ולהכניס בתוכו ההגדרה;

      07777777-Directed-0527666666=/9000
      

      כלומר, כל מי שחייג למערכת 07777777 [החליפו במספר המערכת שלכם] והופנה מהטלפון 0527666666 [החליפו למספר האישי שלכם] יגיע לשלוחה /9000.
      שימו לב;
      ישנם חברות תקשורת שלא ניתן לעשות הפניה הנזכרת, ואם תגדירו רק 'הפניה אם אין תשובה', זה מייצר אוטומטית הפניה כוללת.


      שלב שני - הרשמה לקבלת צינתוקים


      פותחים שלוחה [זמנית] בשלוחה מסויימת (לא משנה איפוא).
      ומגדירים בקובץ ext.ini אישור קבלת צינתוקים;

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      מתקשרים לקו, ובשלוחה זו יש להוסיף את עצמכם לרשימת הצינתוקים.
      לאחר הוספת מספרכם לרשימת צינתוקים, יש למחוק מיד את השלוחה, כדי שאחרים לא יצטרפו לרשימת צינתוקים זו
      הערה; אם יש לכם כבר רשימת צינתוקים שמספרו 123, יש להחליף list_tzintuk=מספר כלשהו


      שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם


      כאמור, המתקשר מגיע מיד לשלוחה /9000.
      בשלוחה זו, המתקשר שולח לכם צינתוק התרעה.

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/9000/1
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_timeout=4
      title=שליחת צינתוק לטלפון האישי
      

      שים לב: אורך הצינתוק הוא 4 שניות, כדי שתוכלו להתקשר מיד לקו, ושהמתקשר לא יצטרך להמתין מידי הרבה זמן, עד שאתם עונים.

      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב רביעי - שרק מתקשר אחד יוכל לעבור לדבר איתכם, והשאר יועברו לתא קולי


      אחרי שהמאזין שלח לכם צינתוק, מגדירים בשלוחה /9000/1
      סוג של סינון, שרק מתקשר אחד יכול לעבור לדבר אתכם, והשאר עוברים לתא קולי.

      type=go_to_folder_count
      go_to_folder_count=1
      go_to_folder=/9000/2
      go_to_folder_big=/9000/3
      title=פילטר לכניסה רק מתקשר 1
      
      • יש להחליף הודעת M2526
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב חמישי - הפעלת חדר וועידה


      אחרי שהמתקשר עבר את הסינון, הוא מועבר לשלוחה /9000/2.
      יש להגדיר את השלוחה כחדר וועידה, שהמתקשר (=מאזין) מושתק עד שהמנהל מפעיל את החדר וועידה, ובינתיים, הוא שומע מוסיקה בהמתנה [אפשר ליצור מוסיקה בהמתנה באופן עצמאי ].
      בנוסף, יש להגדיר, שבמידה ואתה לא יכול לענות אחרי 40 שניות, הוא גם כן עובר לתא קולי.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      limit_call_seconds=yes
      limit_call_seconds_disconnect_time=40
      limit_call_seconds_end_time_go_to=/9000/2/1
      confbridge_live_no_goto=wait_live
      confbridge_music_on_hold=המוסיקה בהמתנה שלכם
      confbridge_end_goto=hangup
      title=חדר וועידה של המטלפן
      email_send=yes
      email_address=הכניסו את האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות מתקשרים
      email_title=שיחות
      

      שים לב: אנחנו מפעילים את חדר הוועידה, בשלוחה שהמנהל נכנס לשם (ראו להלן). - ולכן, במידה ואתם משנים את שלוחת המנהל, יש לשנות conf_bridge_folder_to_play=השלוחה שהמנהל נכנס שם**

      • יש להחליף הודעות M1008, M1815,M1816, M1167
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב שישי - המשך השיחה, או העברה לתא קולי


      כמו שמוגדר בשלוחה /9000/2, שאחרי דקה הוא יוצא מהשלוחה הנזכרת.
      אבל מה עושים, אם כבר עניתם לטלפון ואתם צריכים להמשיך את השיחה? - או לחילופין, עבר 40 שניות, והמתקשר אמור לעבור לשלוחת תא קולי?
      בשביל זה אנחנו מגדירים את שלוחה /9000/2/1.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      title=המשך שיחה, או העברה לתא קולי
      confbridge_live_no_goto=/9000/3
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      confbridge_end_goto=hangup
      

      @Evi770 ממליץ להחליף את הודעות M1815, M1816, M1167 ו M1008

        %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
      .


      שלב שביעי - תיבת תא קולי


      בשלוחה /9000/3 מגדירים

      type=record
      hangup_insert_file=yes
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      record_end_goto=/9000/3/1
      folder_move=/9/2
      email_send=yes
      email_address=כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      email_title=שיחות
      title=תא קולי
      

      שים לב: כאן מוגדר, שההקלטות מועברות לשלוחת /9/2, ושם יכולים לשמוע את התא קולי, אם ברצונכם להחליף למיקום אחר יש להחליף folder_move=למיקום אתם רוצים.


      שלב שמיני - הפעלת צינתוק - עבור התרעה להשארת תא קולי


      בשלוחה /9000/3/1 מגדירים;

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_end=hangup
      conf_bridge_exit=yes
      title=צינתוק
      
      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      עד כאן ההגדרות מצד המאזין, עכשיו אנחנו צריכים להגדיר את ההגדרות מצד המנהל.


      שלב תשיעי - הגדרת תפריט למנהל


      המנהל נכנס לשלוחה 9 שבתפריט הראשי.
      אנחנו מגדירים בשבילו שתי אופציות;

      1. לענות לטלפון (הפעלת חדר וועידה).
      2. לשמוע תא-קולי.

      בשלוחה 9/ אנחנו מגדירים, שרק מי שנרשם לרשימת הצינתוקים יוכל להיכנס, ומי שלא רשום יצטרך להקיש קוד (הקוד מיועד במידה ותרצה לשמוע את תא קולי מטלפון אחר, או במידה ותרצה להפעיל את הוועידה מטלפון אחר).

      type=menu
      go_to_from_tzintuk=yes
      check_list_tzintuk=123
      go_to_from_tzintuk_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
      go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_blocked_password_error_go_to=/
      go_to_from_tzintuk_not_found_password_error_go_to=/
      title=סינון כניסה לפי טלפון, או קוד
      

      תוכלו להעלות קובץ M0000 - לענות לטלפון, הקישו 1. לתא קולי הקישו 2.


      שלב עשירי - התקשרות עם המתקשר


      בשלוחת /9/1
      אנחנו מגדירים הפעלת שידור חי - כלומר, עונים לטלפון.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_message_start_after_beep=no
      conf_bridge_beep=no
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_end_goto=hangup
      email_title=שיחות
      email_send=yes
      email_address=תכתבו את כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      

      שלב אחד עשר - שמיעת תא קולי


      בשלוחת /9/2
      אנחנו מגדירם שמיעת התא קולי;

      type=playfile
      title=שמיעת הודעות תא קולי
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: חדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת

      אפשר לעשות את זה מכל אתר ומכל שידור.
      נכנסים לאתר של השידור חי, ומקישים על F12, נפתח רשימה צדדית, מקישים על media [וכשהשידור חי פועל] נפתח שם קישור ישיר לשידור, מעתיקים מאתר השידור לאתר ימות.
      2023-03-19 01-10-16 00_00_00-00_00_30.gif

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יב
    • RE: יש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?

      @איפכא-מסתברא מה לא טוב עם continue_recording - הקלטת המשך להקלטה
      ?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: העברת נתונים אוטומטית מהמערכת לקובץ גוגל שיטס

      @קו-משכנות אם תרצה לעשות זאת באמצעות אקסל פשוט, תוכל להסתכל כאן. - אולי זה יעזור לך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה"

      @eliyahu לדעתי. האפשרות הראשונה יותר טובה (לברירת מחדל). - כיון, שאם במערכת מוגדר זיהוי, זה אומר שאין גישה חופשית לכולם.
      מנגד, לפעמים יש זיהוי רק על שלוחה מסוימת - לצורך העניין שלוחה 2, כך, שאם הראשון מתקשר לשלוחה 1 והוא נכנס ללא זיהוי, והשני מתקשר לשלוחה 2 והוא נכנס עם זיהוי, לפי זה, כמובן שברירת המחדל עדיף שיהיה לפי הטלפון.
      בכל אופן, צריך שיהיו שתי האפשרויות, ותלוי מאד איך המערכת מסתכלת על זיהוי כברירת מחדל...

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יב
    • RE: להעביר שלוחה עם תתי שלוחות וכל הקבצים

      @TARR רק שים לב, שאם יש לך הגדרות פנימיות ששולחות לשלוחות מסויימות, יש להגדיר מחדש את ההגדרות, כיון שהשלוחות השתנו.
      נ.ב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: שאלה בנושא; מעבר לשלוחה אחרת באמצעות מקש במהלך ההשמעה 🔼

      @צדיק-תמים @ספר-דברים תודה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: העתקת הגדרות מהפורום למערכת צריך בזה עזרה

      @קו-אור-שמואל בעבר הסתבכתי באמת, כמו ש @בוס כתב.
      ואכן @בוס עזר לי מצויין. - ראה כאן את כל השרשור, ותמצא נחת.
      אבל עדיין זה באמת קצת מסובך...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: טופס העלאה

      @אברהם-צבי נראה לך שזה יעזור?

      פורסם בפורום מפתחים API
      י
      יב
    • RE: שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

      @הגבאי-המוצלח כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

      למספר לא כשר

      לא הבנתי איך הגיע לא כשר?
      אם יש אפשרות להתקשר למספר הקו עם טלפון כשר, אז אפשר גם לעשות את זה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: בקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.

      @אלחנן1 נפתר.
      אסביר את הבעיה. - אני הגדרתי רישום עד התאריך 14/04 - והמערכת לא ידעה לחפש שם, הוספתי [חוץ ממה שכתבת] עוד שורה

      recording_and_entering_data_approval_all_file_type=year.14/04
      

      וכך המערכת לקחה את הנתונים מהקובץ ההוא.
      אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
      תודה בכל אופן!!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: הוספת טקסט לקובץ ini

      @צבי-ד-צ לצערי לא כ"כ הבנתי. - אחזור שלב שלב;

      1. יש לי את הקובץ ini בשלוחה 6 (נניח).
      2. אני מוסיף לקובץ exe בשלוחה אחרת 9/99 (נניח).
        שלוחה זו מוגדרת להוספת ערך בקובץ exe של שלוחה 9/98 (נניח).
        ו... (מה אני מרויח מזה, איך זה מגיע לקובץ ini?)
      3. למה אני צריך רשי"ת. (ואם כן, למה הוספה והסרה).

      אשמח להבין את הרעיון. תודה!

      וכאן המקום להוקיר אותך על ההדגמה המפורטת של הוספת והסרת ערך! תודה מעומק הלב!!! זה מגיע הרבה לשימוש!

      פורסם בפורום מפתחים API
      י
      יב
    • RE: שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

      @Evi770
      M1816 הנך מועבר לחדר הועידה.
      M1815 הוצאתם מחדר הועידה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • העלאת הודעות באתר, ויושמע רק בתאריך מסוים

      האם יש אפשרות בשלוחת השמעות רגיל, להעלות באתר קובץ כלשהו, ולהגדיר שהקובץ ההוא יושמע אך ורק מתאריך מסויים והלאה?
      לדוגמא;
      יש לי קובץ שזה מיועד להשמעה לכבוד חול-המועד פסח, אך בחוה"מ לא אהיה נגיש לאתר, ולכן אני רוצה להעלות את הקובץ באתר לפני פסח, ולהגדיר שקובץ X יישמע, רק מחוה"מ פסח והלאה.

      (ראיתי מה שכתב @שמואל בהודעה יומית מתחלפת ומעבר לשלוחה אחרת, וכן מה שכתב השמעת הודעת לפי תאריך עברי / לועזי / ספירת העומר / חנוכה - כולל הגבלת הפעמים להשמעת הודעה למאזין - toplay_time. - אך שם מדובר בשלוחות, ואני רוצה כעין הגדרות אלו על קובץ שמיעה.)
      תודה רבה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: מישהו יכול לעשות לי טובה קטנה?

      @בוס ככה כתוב באתר עכשיו - בכל אופן שלחתי בקשה!
      91cb2750-4078-4872-96ee-4b251fef182c-image.png

      פורסם בפורום PHP
      י
      יב
    • RE: שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

      @Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏:

      לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי

      לא הבנתי, מה להוסיף? להשקיט את ההודעות?
      אם כן, עודכן!

      יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?

      חשבתי על רעיון, אבל לא ביצעתי את זה עדיין. - הרעיון הוא, אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל, ושם אתה יכול להגדיר לראות על הצג מי התקשר.
      כמובן, זה לא שייך לכאן, כיון שאני מתייחס גם למי שאין לו יחידות בכלל.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: מודול צינתוקים

      @318-148
      זה לא יעזור לך?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      יב
    • RE: המתנה בחדר ועידה לפי זמן הגדרה מראש

      @מתעניין כתב בהמתנה בחדר ועידה לפי זמן הגדרה מראש:

      ואם פעיל תוכל להמשיך את השיחה...

      1. נראה לי שהקלטות השיחה [שזה חיוני] יתפצלו לכל דקה הקלטה חדשה.
      2. וגם לכאורה לא תהיה אפשרות לחזור לוועידה, כיון שאצלי זה מעודכן, כי ברגע שהנמהל יוצא מהוועידה, השיחה מתנתקת. - כי כך הוא מענה טלפוני...
        אני רואה, שיש לך רעיונות מעולים - שזה יתרון יותר גדול מעצם הכרה בהגדרות המערכת - ושילוב של שניהם, עם סבלנות, זה שאפו ענק.....
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: קובץ השמעת קבצים מתוזמן

      @קו-המוסיקה, מה שכתב @קפיץ זה אמנם נכון.
      אבל שים לב, שאם תקליט הודעה, שלצורך העניין תהיה מספר הודעה 100 בשלוחה, ותגדיר שיושמע רק ממחר, ובינתיים תקליט עוד הודעות בשלוחה 101,102. - אז למחרת, אמנם יתחילו לשמוע את הודעה 100, אבל זה יהיה בסדר רציף, כלומר, שמעו את ההודעה בשלוחה רק אחרי הודעה 101 (כמו כל הודעה קודמת)...
      אז, אם ברצונך להקליט, לצורך העניין, מזל-טוב על שידוך שייגמר רק באמצע הלילה, זה לא רעיון מוצלח...


      מה כן?


      תוכל להשתמש עם העברת קבצים דרך האתר, תעלה/תקליט הודעה בתיקייה כלשהו, ותעשה תיזמון העברת הקובץ בשעה המיועדת...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב