30 במאי 2021, 8:39

אורך ההקלטה וזמן המתנה לסיום f44784f0-2c5a-44d5-952d-b8f56020f3aa-image.png

ברירת המחדל היא: | זמן שקט - לא מוגבל | מינימום זמן - שניה (וחצי) | מקסימום זמן - לא מוגבל |

ניתן לשנות את המינימום והמקסימום זמן להקלטות, וכן את מקסימום הזמן של שקט בהקלטות. יש להגדיר:

option_record=3-5-10

בדוגמא מופיע:

זמן שקט - 3 שניות (דהיינו שאם סיים להקליט את ההודעה והיה בשקט 3 שניות - אז המערכת תחשוב שהוא סיים להקליט וכאילו הקיש #)
מינימום אורך ההקלטה - 5 חמש שניות [אם עבר רק 4 שניות והקיש # - המערכת תשמיע "ההקלטה שהוקלטה קצרה מידי"] (להגדרה זו מתווסף עוד חצי שניה של הצפצוף בתחילת ההקלטה)
מקסימום אורך ההקלטה - 10 שניות.

ניתן להגדיר רק חלק מהערכים
לדוגמא:

option_record=-5-

בדוגמא מופיע:
זמן שקט - ברירת מחדל
מינימום זמן - 5 חמש שניות (להגדרה זו מתווסף עוד חצי שניה של הצפצוף בתחילת ההקלטה)
מקסימום זמן - ברירת מחדל

במקרה של הקלטה קצרה מהמוגדר ישמיע
M1305 ההודעה קצרה מידי
במקרה שזמן השקט תם יעבור מיד לתפריט אישור ההקלטה כאילו הקיש על #


ניתן להגדיר שההקלטה תשמר בתיקיה רק במידה וההקלטה ארוכה ממספר שניות מוגדר
(שימו לב שיש הגדרה נפרדת לאורך מינימלי להודעה, ובמידה וההודעה יותר קצרה הלקוח ישמע שההודעה קצרה ויקליט שוב.
כאן מדובר שהאורך גדול מהאורך המינימלי, המנהל רוצה שהלקוח יתקדם אבל לא רוצה לשמור את ההודעה של הלקוח)

record_no_save_if_time_little=5

במידה ואורך ההקלטה קטן ממספר השניות המוגדר, לא שומר את ההקלטה בתיקיה (בסל המחזור נשמר) ולא שומר את ההקלטה בלוג
בדוגמא מופיע אם קטן מ5 שניות.
ראה גם אפשרות לעבור להעביר את מקליט ההודעה לשלוחה אחרת לפי אורך ההודעה כאן