• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    API - גישת מפתחים למערכות

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    5
    70
    52464
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

      הפקת דוח מקובץ ymgr

      הפקודה היא - RenderYMGRFile

      הפרמטרים הנדרשים

      פרמטר תיאור סוג הערות / דוגמא
      token טוקן string
      wath מיקום הקובץ במערכת string ivr2:/ymgtTest.ymgr
      convertType סוג הקובץ להנפקה. סוגים אפשריים: html / csv / json string רק במקרה של בקשת json תיהיה תגובה של json ממש. בשאר המקרים התגובה תיהיה הקובץ עצמו (Blob)
      notLoadLang האם לא להשתמש בקבצי שפה/תרגום לעמודות/ערכים 0/1 באם ערך זה הוא 1 התרגום יהיה נקי ומדוייק של הymgr ללא תוספות/הסתרות עמודות/שינויי שמות לעמודות. כבחירת מחדל מבצע תרגום גם שמבקשים json.
      renderLanguage שפת חיפוש תרגומים [A-Z] ניתן לבקש תרגום לפי שפה. בחירת מחדל HE.

      חישוב סדר המרת ותרגום עמודות:

      כל שלב דורס תרגום קודם באופן שהוא לא מוחק אותו אלא דורס תרגומים שיש עליהם הגדרה ספציפית.

      • קובץ ראשי - יש תרגום כללי (בשרת של ימות המשיח).
      • קובץ ספציפי (למשל, קובץ ל ApprovalAll)
      • קובץ ברמת מערכת לפי השפה שנבחרה.. למשל מחפש קובץ: YMGRLangs\EN\ApprovalAll.ini
      • קובץ ברמת מערכת - מחפש את שם הקובץ בסיומת ini בתוך תיקייה YMGRLangs שצריכה להיות תחת התיקיה הראשית של המערכת שבתוכה קובץ הini.
      • קובץ ברמת שלוחה לפי השפה שנבחרה.. למשל מחפש קובץ: main\1\2\EN\ApprovalAll.ini
      • קובץ בשלוחה - קובץ באותה השלוחה של קובץ הymgr עם סיומת ini.

      שימו לב! רמת שפה היא רמת מתחת קובץ ללא שפה. למשל, אם אני בוחר שפה EN אבל בקובץ בשלוחה לא בתיקיה של השפה יש לי ערכים המערכת תתחשב בתרגום שלהם.


      המענה בעת ההצלחה הוא הקובץ, כמו שנאמר, או במקרה של json:

      מאפיין סוג הסבר דוגמא
      responseStatus string סטטוס הפעולה OK
      yALogsVersion string גירסת מערכת
      data array מערך שמכיל את תוכן הקובץ

      במקרה של שגיאה השגיאה תפורט כתגובה בjson.

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • שמואל
        שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

        קבלת תנועות יחידות סמסים

        הפקודה היא - GetCustomerSmsTransactions

        הפרמטרים הנדרשים

        פרמטר תיאור סוג הערות / דוגמא
        token טוקן string

        מביא 2000 תנועות אחרונות


        מאפיין סוג הסבר דוגמא
        responseStatus string סטטוס הפעולה OK
        yAfastVersion string גירסת מערכת
        rows array מערך תנועות

        פירוט איבר במערך:

        שם תיאור
        transactionTime זמן תנועה
        amount סכום תנועה ביחידות
        description תיאור החיוב
        newBalance יתרת יחידות עדכנית בביצוע הפעולה
        expireDate תאריך תפוגה עדכני בביצוע הפעולה
        who מבצע הפעולה

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • שמואל
          שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

          בדיקה האם תיקייה קיימת

          הפקודה היא - CheckIfFolderExists

          הפרמטרים הנדרשים

          פרמטר תיאור סוג
          token טוקן string
          path נתיב במערכת. דוגמאות למטה string

          מענה בעת הצלחה:

          מאפיין סוג הסבר דוגמא
          responseStatus string סטטוס הפעולה OK
          folderExists bool האם התיקייה קיימת
          path string המיקום שלה ivr/10

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • שמואל
            שמואל נערך לאחרונה על ידי eliyahu

            חשבונות SIP


            תיעוד api הנוגע לחשבונות SIP

            כל השירותים שקשורים לSIP קיימים רק בשרתים תומכים.
            בכל פניה לשרת שלא תומך תתקבל תגובה:

            {
            responseStatus: "ERROR",
            message: "שרת זה אינו תומך במערכת SIP",
            yAfastVersion: "any"
            }
            

            מאפיינים

            לכל חשבון SIP במערכת יש מספר מאפיינים

            1. מספר החשבון במערכת (למשל 1 2 וכן הלאה)
            2. שם המשתמש להתחברות
              בדרך כלל שם המשתמש מורכב ממספר המערכת ומספר החשבון.
              למשל 0772222770=2 זהו שם המשתמש של חשבון 2 במערכת 0772222770
            3. מספר שלוחה - כל מספר שנמצא בטווח מ-200 ועד 10,000
              מספר שלוחה הינו מאפיין הנתון לבחירה של מנהל המערכת וניתן לשנות אותו בכל עת.
              הדבר משמש עבור חיוגים פנימיים בין החשבונות. (למשל כדי לחייג משלוחה 200 לשלוחה 201 יש לחייג למספר "201" במקרה כזה מה שיופיע על הצג אצל מקבל השיחה זה "200")
            4. סיסמת התחברות
            5. פרוטוקול SIP להתקשרות (נכון לעכשיו התמיכה היא בפרוטוקולים UDP WSS)

            יצירת חשבון

            הפקודה היא - CreateSipAccount

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string
            extNumber אפשר לציין מספר שלוחה. לא חובה. מספר שלוחה יכול להיות בין 200 ל10000. int

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK
            accountID string שם המשתמש שם החשבון שנוצר.
            accountNumber int מספר החשבון במערכת (לא מספר שלוחה)
            PASS string הסיסמה של החשבון להתחברות

            קבלת רשימת החשבונות במערכת

            הפקודה היא - GetSipAccountsInCustomer

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK
            accounts array מערך חשבונות
            accountLimit int כמות החשבונות שהלקוח יכול ליצור במערכת 6

            מערך החשבונות

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            id string שם המשתמש של החשבון
            accountNumber int מספר חשבון במערכת
            customerExtension int מספר שלוחה, אם מוגדר
            transport string סוג התקשורת המותרת בחשבון. transport-udp \ transport-wss
            callerid string מערכת לחיוב יחידות
            specialCallerID string זיהוי מיוחד להוצאת שיחות
            password string סיסמה להתחברות בsip
            created_date string תאריך יצירה של החשבון

            שינוי התעבורה המותרת בחשבון - UDP \ WSS

            מאפשר לשנות את סוג התעבורה המותרת. תיתן להתחבר לחשבונות הsip עם תקשורת של UDP או עם חיבור לwebsocet של שרת הסיפ, למשל כדי להטמיע את השירות בדפדפן על ידי פרוטוקול webRTC למשל בשימוש עם ספריית jssip.
            הכתובת של שרת הsip להתחברות עם websocket היא wss://sip.yemot.co.il:8089/ws, החיבור הוא על בחיבור מאובטח בלבד (wss://).

            הפקודה היא - SipToWss | SipToUdp

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string
            accountNumber מספר החשבון, אם לא צוין מוגדר על החשבון הראשון int

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK

            הגדרת זיהוי יוצא קבוע

            מאפשר להגדיר את הזיהוי היוצא של החשבון

            מיותר לציין, שזה יעבוד רק אם המספר מאושר במערכת או שהוא מספר משנה + מספר ישראלי תקין.

            הפקודה היא - EditCallerIdInSipAccount

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string
            accountNumber מספר חשבון int
            callerId זיהוי יוצא string

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK

            ניתן לבקש זיהוי יוצא מיוחד גם בעת השיחה עצמה ללא שינוי בהגדרות החשבון על ידי צירוף של header בשם X-YemotCallerId ל INTIVE של השיחה היוצאת.
            במקרה של סתירה בין המופיע בהגדרות החשבון להגדרות השיחה הנוכחית, הגדרות השיחה יגברו.


            מחיקת חשבון

            הפקודה היא - DeleteSipAccount

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string
            accountNumber מספר החשבון למחיקה כמספר, או מערך של מספרי חשבונות sip למחיקה. int / array

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK
            affected_rows int מספר חשבונות הsip שנמחקו

            ניהול מספר שלוחה

            הפקודה היא - SipExtensionManagement

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר תיאור סוג
            token טוקן string
            SipExtensionManagement פעולה לביצוע. Get עבור קבלת מספר השלוחה ללא ביצוע שינוי. Set עבור שינוי או הגדרה של מספר שלוחה. string
            accountNumber מספר חשבון ברירת מחדל החשבון הראשון
            extNumber מספר שלוחה. לא חובה בפעולת Get, אם לא צויין בפעולת Set מספר השלוחה ימחק.

            מענה בעת הצלחה

            מאפיין סוג הסבר דוגמא
            responseStatus string סטטוס הפעולה OK
            extNumber int מספר השלוחה. במידה שמדובר בפעולת Set זה יכיל את המספר שלוחה החדש.

            מידע טכני נוסף על קבלת שיחות לחשבון SIP

            בINVITE שמגיע מימות המשיח ללקוח בכל שיחה יש 2 header שנוספים בכל שיחה.

            X-Yemot-Path = מספר השלוחה שממנה הגיע השיחה.
            X-Yemot-CallID = מזהה השיחה. ניתן להשוות את זה עם מודול תור בשימוש עם queue_api_send=yes, שם זה מגיע לשרת בערך YemotCallID.

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
            • שמואל
              שמואל נערך לאחרונה על ידי

              שינוי שימוש (usage) של מספר משנה

              הפקודה היא - SetSecondaryDidUsageDescription

              הפרמטרים הנדרשים

              פרמטר תיאור סוג
              token טוקן string
              secondaryDidId מזהה המספר משנה. מתקבל במערך המספרים המשניים ב GetCustomerData int
              newUsage שימוש חדש, כפי המוסבר מטה. string

              ניתן לשנות שימוש של מספר משנה לאחד משתי הקידומות האלה:

              sip:[0-9]
              goto:/[A-Za-z0-9א-ת/]
              

              בנוסף, עם השימוש הישן הוא לא משהוא שאפשר לבחור אותו לא יתאפשר בכלל לשנות את השימוש.

              הסבר על שימוש sip:X:

              מאפשר לשייך מספר משנה למספר חשבון sip במערכת, כך שבחיוג ישיר למספר המשנה יגיעו לחשבון הsip. למשל, כדי לשייך לחשבון מספר 5 של המערכת יש לכתוב sip:5. גם ציון מספר שלוחה אפשרי ויחייג למספר השלוחה. האפשרות תעבור רק בשרתים תומכי sip.

              הסבר על שימוש goto:/:

              מאפשר לשייך מספר משנה לשלוחה ספציפית במערכת - למשל, כדי לשייך לשלוחה 1/20/11 יש לכתוב goto:/1/20/11.


              מענה בעת הצלחה:

              מאפיין סוג הסבר דוגמא
              responseStatus string סטטוס הפעולה OK
              status bool הצלחה ture

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 14
              • שמואל
                שמואל נערך לאחרונה על ידי

                קבלת מידע כללי על תיקיה (שלוחה)

                הפקודה היא GetIVR2DirStats

                הפרמטרים הנדרשים

                פרמטר תיאור הערות
                token טוקן חובה
                path נתיב תיקייה חובה. לדוגמה: / עבור שלוחה ראשית. 1 עבור שלוחה 1 ext/1 עבור שלוחה ext/1

                מאפייני תגובת השרת

                מאפיין סוג הסבר
                type string סוג השלוחה
                thisPath string נתיב תיקייה נוכחית
                parentPath string נתיב תיקיית אב
                dirsCount int כמות תיקיות בשלוחה
                filesCount int כמות קבצים בשלוחה
                contentFilesCount int כמות קבצי שמע בשלוחה
                minFile object מידע על קובץ השמע הנמוך בשלוחה
                maxFile object מידע על קובץ השמע הגבוה בשלוחה

                מאפייני קובץ שמגיעים באובייקטים minFile/maxFile

                מאפיין סוג הסבר
                exists boolean האם התיקייה/קובץ קיימים
                name string שם התיקייה/קובץ
                uniqueId string מזהה ייחודי לתיקייה/קובץ
                what string נתיב תיקייה/קובץ
                fileType string סוג תיקייה/קובץ
                size int גודל קובץ (בבתים)
                mtime string תאריך שינוי אחרון
                duration אורך (בדקות)
                durationStr string אורך בפורמט mm:ss
                customerDid string מספר מערכת בה נוצר הקובץ
                meta string אובייקט המכיל מיגע נוסף על הקובץ
                date string זמן יצירת קובץ dd/mm/yyyy hh:mm
                source string מקור הקובץ
                phone string טלפון יוצר הקובץ
                ip string כתובת IP של מעלה הקובץ

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                • הוזכר על-ידי  ש שמואל ש. 
                • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
                • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
                • הוזכר על-ידי  א אברהם מנס 
                • הוזכר על-ידי  ל לעזור לכולם 
                • שמואל
                  שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

                  ניהול תור אונליין


                  שימו לב, ניהול התור אונליין אפשרי לשיחות ממתינות בתור בלבד.

                  את הממתינים בתור מקבלים בשירות GetQueueRealTime - לכל ממתין יש מזהה שיחה.


                  הפקודה היא - QueueManagement

                  שימו לב, שירות זה מקבל מערך. לצורך זה ניתן לפנות אליו רק בPOST עם json בbody.

                  בכל פניה יש לצרף:

                  פרמטר תיאור סוג
                  token טוקן string
                  queuePath מיקום התור. זהה לצורה שבה שולחים שם תור ב GetQueueRealTime string
                  callIds מערך מזהי שיחות תור (מתקבל גם ב GetQueueRealTime במערך הממתינים array
                  action פעולה לביצוע string
                  moreData הוראות נוספות - רשות string

                  פעולות:


                  הוצאה מהתור - kick

                  הפעולה היא - kick

                  הפרמטרים הנדרשים בנוסף

                  פרמטר תיאור סוג
                  moreData ניתן לציין בפרמטר זה שלוחה להעברת המשתמש היוצא. הפרמטר רשות. כדי להעביר למשל לשלוחה 1 יש לציין: GOTO:/1 string

                  מענה בעת הצלחה

                  מאפיין סוג הסבר דוגמא
                  responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                  status object סטטוס פעולות, באופן שהkey הוא מזהה השיחה והvalue הוא הסטטוס.

                  דוגמא לתגובה מלאה:

                  {
                      "responseStatus": "OK",
                      "yAfastVersion": "6.6.20",
                      "status": {
                          "805c3b221d4b76bb53769aac9e2c57c1": "Call not found",
                          "f6657b78a2f35d6d04dd203400828362": "OK"
                      }
                  }
                  

                  השהיית נציג / החזרת נציג לפעילות

                  בפעולת אלה לא צריך לשלוח callIds, אלא רק queuePath
                  הפעולה היא - pause - השהיית נציג
                  הפעולה היא - unpause - ביטול נציג מהשהייה

                  הפרמטרים הנדרשים בנוסף

                  פרמטר תיאור סוג
                  agent שם הנציג. זהה לשם שמגיע ב GetQueueRealTime['members'][?]['agent'] string

                  מענה בעת הצלחה

                  מאפיין סוג הסבר דוגמא
                  responseStatus string סטטוס הפעולה OK

                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                  • הוזכר על-ידי  H HMJE22 
                  • הוזכר על-ידי  ח חדר 1 
                  • הוזכר על-ידי  ש שמואל ש. 
                  • שמואל
                    שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

                    ניהול פרסומפון


                    הפקודה היא - PirsumPhoneManagement

                    בכל פניה יש לצרף:

                    פרמטר תיאור סוג
                    token טוקן string
                    action פעולה לביצוע string

                    פעולות:


                    קבלת סטטוס רישום לשירות - GetRegistrationStatus

                    הפעולה היא - GetRegistrationStatus

                    מענה בעת הצלחה

                    מאפיין סוג הסבר דוגמא
                    responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                    registrationStatus boolean האם רשום או לא true

                    רישום לשירות - Registration

                    הפעולה היא - Registration

                    מענה בעת הצלחה

                    מאפיין סוג הסבר דוגמא
                    responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                    results string הודעת הצלחה OK

                    הסרה מהשירות - UnRegistration

                    הפעולה היא - UnRegistration

                    מענה בעת הצלחה

                    מאפיין סוג הסבר דוגמא
                    responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                    results string הודעת הצלחה OK

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • הוזכר על-ידי  שמואל שמואל 
                    • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
                    • הוזכר על-ידי  שמואל שמואל 
                    • שמואל
                      שמואל נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                      הפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת

                      השירות מאפשר להפעיל קמפיין לרשימת מספרים - שבעת המענה לשיחה השיחה תיכנס למערכת לשלוחה מסויימת.

                      הפקודה היא - CallExtensionBridging

                      הפרמטרים הנדרשים

                      פרמטר תיאור סוג
                      token טוקן string
                      phones רשימת מספרים. ראה להלן צורות תמיכה ברשימת מספרים string / json
                      ivrPath שלוחה במערכת, למשל: ivr2:/1/100 - יכניס לשלוחה 1/100 string
                      callerId זיהוי שיחה יוצא, ברירת מחדל זיהוי של המערכת/רשימת התפוצה שנבחרה string
                      callsTimeOut זמן חיוג מקסימלי - בשניות, ברירת מחדל 30 שניות, מקסימום 35 שניות. number

                      תמיכה בצורת רשימת מספרים:

                      פרמטר phones יכול להכיל רשימת מספרים בדומה לשירות RunTzintuk:


                      כאשר הפניה היא בGET או בPOST שהוא לא (Content-Type: application/json) יש 3 אפשריות:

                      • רשימה מפורשת עם הפרדה של : בין מספר למספר
                      • מספרים מתוך רשימת תפוצה קיימת על ידי ציון tpl:XX כשאשר במקום הXX יש לכתוב את מזהה רשימת התפוצה.
                      • צינתוק לרשימת צינתוק חינמי (שימו לב הערה למטה בנוגע לאפשרויות שליחה לכמה רשימות צינתוקים חינמיים) על ידי ציון tzl:XX כאשר במקום XX יש לכתוב את מספר הרשימה במערכת.
                        כאשר הפניה היא json - ניתן גם לשלוח את רשימת המספרים כמערך:
                      {
                          "phones": [
                              "0510000",
                              "0510001",
                              "0510002",
                              "0510003"
                          ]
                      }
                      

                      או כמערך עם אובייקטים לצורך ציון זיהוי יוצא ספציפי לכל מספר:

                      {
                          "phones": [
                              {
                                  "phone": "0511111",
                                  "callerId": "077313"
                              },
                              {
                                  "phone": "05111333",
                                  "callerId": "07731344"
                              }
                          ]
                      }
                      

                      או על אותו הדרך עם קבוצות:

                      "phones": [
                              {
                                  "phones": [
                                      "0511111",
                                      "051111221"
                                  ],
                                  "callerId": "077313"
                              },
                              {
                                  "phones": [
                                      "0511111999"
                                  ],
                                  "callerId": "077414"
                              }
                          ]
                      

                      חיוב יחידות:

                      על כל מספר שנכנס לחיוג יש חיוב של 0.1 יחידות,
                      על כל שיחה שנענת, יש חיוב של יחידה לדקה, עם מינמום חיוב של 0.5 יחידות.

                      שימו לב, ניתן להפעיל בשירות זה קמפיין עם עד 500 מספרים.


                      מענה בעת הצלחה:

                      פרמטר סוג הסבר דוגמא
                      responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                      module string המודול של השלוחה שהשיחות יגיעו אילה menu
                      callerId string זיהוי השיחה היוצאת 0770770770
                      callsCount int כמות מספרים שנכנסו לקמפיין 6
                      bilingPerCall int חיוב לכל שיחה (משוער) 1
                      errors object מערך של מספרים שלא נכנסות לחיוג ושגיאה { "0510001": "not Vaild", "0510002": "not Vaild", "0510003": "not Vaild" }
                      callsTimeout int זמן שיחה יוצאת כפי שנקלט 30
                      campaignId string מזהה קמפיין במערכת הקמפיינים YA-1-0770770770-Yemot-1695290243349441

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                      • הוזכר על-ידי  M MGM IVR 
                      • הוזכר על-ידי  ז זרח 
                      • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
                      • הוזכר על-ידי  ז זרח 
                      • הוזכר על-ידי  ה הלוי הלוי 
                      • הוזכר על-ידי  ה הלוי הלוי 
                      • הוזכר על-ידי  מ מוישי שובקס 
                      • הוזכר על-ידי  מ מתכנת בעתיד 
                      • הוזכר על-ידי  A amp Software 0 
                      • שמואל
                        שמואל נערך לאחרונה על ידי

                        קבלת רישומים לחשבון SIP - SipGetContexts


                        הפקודה היא - SipGetContexts

                        בכל פניה יש לצרף:

                        פרמטר תיאור סוג
                        token טוקן string
                        accountNumber ניתן לציין מספר חשבון sip, באם ריק, זה החשבון הראשון string

                        מענה בעת הצלחה

                        מאפיין סוג הסבר דוגמא
                        responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                        contexts array טבלאת רישומים מערך, יבואר מטה מבנה האובייקט

                        אובייקט במערך contexts

                        בעיקרון, לא אמור להיות יותר מרישום אחד פעיל.

                        מאפיין סוג הסבר דוגמא
                        expiration_time string זמן התפוגה של הרישום, באם השלוחה שולח keep_alive - הזמן מתארך 2024-06-04 15:43:38
                        uri string הURI לחיוג בפועל לשיחה נכנסת sip:0773137770@192.168.1.99:5060
                        user_agent string הפלטפורה שמחוברת Yealink SIP-T29G
                        via_addr string ניתוב דרך. זה יכול להיות גם כתובת פנימית של השלוחה 192.168.1.110
                        via_port string ניתוב בפורט 5060

                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                        • שמואל
                          שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

                          קבלת חשבונות הSIP במערכת בדגש על בדיקה אם הם רשומים - GetSipAccountsRegisteredStatus


                          הפקודה היא - GetSipAccountsRegisteredStatus

                          בכל פניה יש לצרף:

                          פרמטר תיאור סוג
                          token טוקן string

                          מענה בעת הצלחה

                          מאפיין סוג הסבר דוגמא
                          responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                          accounts array טבלאת חשבונות מערך, יבואר מטה מבנה האובייקט

                          אובייקט במערך accounts

                          מאפיין סוג הסבר דוגמא
                          userName string שם המשתמש של החשבון 0773137770
                          createdDate string זמן יצירת החשבון 2021-06-26 23:00:00
                          registered bool האם רשום? true

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • הוזכר על-ידי  ה הלי 
                          • הוזכר על-ידי  M mordechay0000 
                          • א
                            אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי אלחנן1

                            קבלת SMS שהתקבלו במערכת


                            הפקודה היא - GetSmsIncomingLog

                            בכל פניה יש לצרף:

                            פרמטר תיאור הערות
                            token טוקן
                            limit כמות ה SMS האחרונים להצגה
                            startDate מתאריך אופציונלי
                            endDate עד תאריך אופציונלי

                            מענה בעת הצלחה

                            מאפיין סוג תיאור דוגמה
                            responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                            rows array SMS שהתקבל + פרטים מערך, יבואר מטה מבנה האובייקט

                            אובייקט במערך rows
                            כל הודעה נשלחת במערך נפרד, המורכב מפרמטרים כדלהלן:

                            מאפיין סוג תיאור דוגמה
                            dest int נשלח אל 972501234567
                            phone int הודעה מאת 972541234567
                            message string תוכן ההודעה דרוש המרה לפורמט JSON
                            server_date string תאריך ושעת קבלת ההודעה 22:40:54 2024-07-30

                            דוגמא לקבלת ה SMS האחרון:
                            https://www.call2all.co.il/ym/api/GetSmsIncomingLog?token=xxxxx&limit=1

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                            • הוזכר על-ידי  א אבו 
                            • הוזכר על-ידי  י יוניבני 
                            • הוזכר על-ידי  מ מוישי שובקס 
                            • הוזכר על-ידי  מ מתנסה php api 
                            • שמואל
                              שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

                              קבלת זיהויים מאושרים במערכת להוצאת שיחות/סמסים


                              הפקודה היא - GetApprovedCallerIDs

                              כל המספרים הם במבנה e164

                              בכל פניה יש לצרף:

                              פרמטר תיאור הערות
                              token טוקן

                              מענה בעת הצלחה

                              מאפיין סוג תיאור דוגמה
                              responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                              call object זיהויים לשיחות יבואר מטה מבנה האובייקט
                              sms object זיהויים לשיחות יבואר מטה מבנה האובייקט

                              אובייקט call

                              מאפיין סוג תיאור
                              mainDid string המספר הראשי של המערכת
                              secondaryDids array מערך מספרי משני
                              callerIds array מערך זיהויים מאושרים חיצוניים

                              אובייקט sms

                              מאפיין סוג תיאור
                              smsId string זיהוי הסמסים (אם יש זיהוי סמסים, זה אומר שסמסים יוצאים רק איתו, אם לא, ניתן לבחור בכל זיהוי שיחה גם לסמס)
                              allowText bool האם מאושר זיהויים טקסט

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • שמואל
                                שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                בדיקת זיהוי האם הוא מאושר לשימוש בשיחה/סמס


                                הפקודה היא - IsCallerIDApproved

                                בכל פניה יש לצרף:

                                פרמטר תיאור הערות
                                token טוקן
                                callerId זיהוי לבדיקה
                                serviceType סוג שירות לבדיקה. ברירת מחדל שיחות sms אוcall

                                מענה בעת הצלחה

                                מאפיין סוג תיאור דוגמה
                                responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                                parsedCallerId string המספר כE164 +972773137770
                                isApproved bool האם מאושר
                                reason string סיבה INVALID_CALLER = זיהוי לא תקין / SMS_ID = נעילת זיהוי סמסים / INCLUDE = רשימת מספרים מורשים

                                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • הוזכר על-ידי  F Freund 
                                • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
                                • הוזכר על-ידי  S soris1989 
                                • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                                • הוזכר על-ידי  M MGM IVR 
                                • הוזכר על-ידי  S shlomos 
                                • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                                • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                                • הוזכר על-ידי  ש שלומל'ה 
                                • הוזכר על-ידי  ע ע.ג. 
                                • הוזכר על-ידי  ז זאביק 
                                • הוזכר על-ידי  ז זאביק 
                                • הוזכר על-ידי  ח חצקל לכבוד שאבעס 
                                • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                                • אהרן שובקס
                                  אהרן שובקס ניהול נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                                  ניהול בקשות לשיחה חוזרת


                                  הפקודה היא - QueueCallBack

                                  בכל פנייה יש לצרף:

                                  פרמטר תיאור סוג
                                  token טוקן string
                                  action פעולה לביצוע string

                                  פעולות:

                                  קבלת רשימת התורים

                                  הפעולה היא - GetQueues

                                  מענה בעת הצלחה:

                                  מאפיין סוג הסבר דוגמה
                                  responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                                  callbackList array רשימת התורים [{...}]

                                  דוגמת אובייקט של תור:

                                  מאפיין סוג הסבר דוגמה
                                  id integer מזהה התור 110
                                  path string השלוחה שבו הלקוח נרשם "/1"
                                  queue_path string שלוחת התור "/1"
                                  caller_id string זיהוי לשיחה היוצאת 0773137770
                                  callback_times string זמני התור weekDay=1-5&monthDay=&month=&year=*&time=09:15-16:30&open=true
                                  max_waiting_time integer זמן מקסימלי לחכות בתור (בדקות) 120
                                  max_waiting_customers integer מספר הלקוחות המרבי בתור 1
                                  waiting_customers integer מספר הלקוחות הממתינים כעת בתור 0
                                  open boolean אם התור פתוח או לא 1


                                  קבלת רשימת השיחות הממתינות לשיחה חוזרת

                                  הפעולה היא - GetList

                                  פרמטרים נדרשים:

                                  פרמטר תיאור סוג
                                  id מזהה התור integer

                                  מענה בעת הצלחה:

                                  מאפיין סוג הסבר דוגמה
                                  responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                                  callbackList array רשימת השיחות הממתינות [{...}]

                                  דוגמת אובייקט של שיחה:

                                  מאפיין סוג הסבר דוגמה
                                  id integer מזהה השיחה 84299
                                  calling_number string מספר המתקשר "0533137770"
                                  status string סטטוס השיחה "waiting"
                                  date_time string תאריך ושעת השיחה "2025-05-14T14:37:11.000Z"
                                  attempts integer מספר הניסיונות לבצע שיחה חוזרת 0
                                  last_attempt string מועד הניסיון האחרון null

                                  מחיקת שיחה

                                  הפעולה היא - RemoveNumber

                                  פרמטרים נדרשים:

                                  פרמטר תיאור סוג
                                  id מזהה השיחה integer

                                  מענה בעת הצלחה:

                                  מאפיין סוג הסבר דוגמה
                                  responseStatus string סטטוס הפעולה OK
                                  callbackList string הודעת הצלחה OK

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון