• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שולי
    3. הגבוה ביותר
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 5
    • נושאים 52
    • פוסטים 568
    • הגבוה ביותר 147
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שולי

    • RE: כמה כסף לוקחים על ניהול מערכת? תודה.

      מסר קטנטן לחבר'ה החדשים!!
      לאחרונה אני רואה שיש פה המון חדשים
      (וגם שהחברים הוותיקים פה פחות פעילים או שהם התקדמו הלאה בחיים....)
      ולענייננו
      כאחד שגדל עם ימות המשיח החל מהזמנים שהם היו מתחננים שתפתח אצלם מערכת.... ועד היום שאתה מבקש פיתוח בתשלום ואין להם צפי מתי זה יצא וכאחד שהשתמש בכמעט כל מודל קיים
      אשמח להעביר מסר לחבר'ה פה מקווה שיועיל למאן דהו

      נושא בניית המערכות כבר דובר רבות ואכן הוא תלוי מאד בנסיון אותו רכשתם ובטעויות אותם בצעתם
      ואין צורך להוסיף מילה שנסיון שווה כסף והוא הדין כלפי ידע.
      כשאתם ניגשם לבניית מערכת הנושא שעליו צריך לשים את הדגש לעניו"ד הוא האפיון
      קרי - הגדרה ברורה עם הלקוח מה הוא צריך ומה הוא מקבל ומה בכלל אפשרי...
      כך נחסוך שינויים מינוריים בעיני הלקוח אך משמעותיים מאד בעיניים שלנו
      כך נבצע תיאום ציפיות מדויק והלקוח יצא מרוצה עד הגג
      כך נרגיש שאנחנו לא נשחקים עובדים שעות וכל העבודה לטמיון
      ובעיני זה גם המפתח לחוויה
      "רוצה להיות בטוח שכל יצירה שאני יוצר
      תיהיה היצירה הכי טובה שאני יכול ליצור"
      רובין שארמה
      וכן אפיון זה דבר שלוקח זמן והרבה זמן והוא תלוי מאד בלקוח עד כמה הוא מבין שהוא צריך להתאים את עצמו לקיים ושבסופו של דבר התמרון שלנו הוא במסגרת קיימת
      ועד כמה הוא מבין בתפעול בכלל וכ''ו....
      ועל זה אתם גובים ועל זה אתם אמורים לגבות כסף.... לכל דבר יש מחיר גם לזה וזה כל המסר שלי
      לקוח שלא מעוניין תנו לו להתנסות כולנו יודעים שצריך שבוע רק בשביל להתחיל...
      הרבה הצלחה ועל תפחדו מטעויות
      שולי
      אגב תוכלו להעזר בזה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: API פקודות מהדפדפן (דוגמאות)

      איפוס ומחיקת מערכת
      זהירות!!! שימוש מושכל
      במקום 07950000000 לשנות למספר המערכת
      ובמקום 1234 לשנות לסיסמה

      https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @פיסטוק-פרווה אני עוקב אחריו מתקופת IVR1 והפורום הישן והרוב לא היה יציב, עכשיו הוא מבהיר שהחוסר יציבות זה רק בפיתוחים החינמיים שאז אני שואל את עצמי אז למה לפתח ולבוא עם בשורות שאח"כ הופכות ללא רלונטיות..

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: הסבר א-ב בבנית אתר לצורך API

      חבר'ה אני חייב לציין את היופי שיש בעזרה ההדדית כאן
      מהנסיון שלי ומנסינותהם של רוב המתכנתים והחובבנים בכל תחום ותחום הלמידה נעשת לבד ומהתנסויות בלי סוף
      ואם יש כאן אנשים שעוצרים הכל בשביל להסביר לאלו שמתקשים בלמידת הדברים לבד אז שאפו ושאפו גדול
      רק אני חייב לציין שבסופו של דבר הכל מסתכם בכתיבת קוד ובכתיבת קוד אין קיצורי דרך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: המלצה חברת teltec

      נראה לי שזה חוצפה להמליץ על חברות מתחרות בתוך הסלון (קרי הפורום) של ימות המשיח
      לשיקולכם!!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: אשף ההגדרות

      @אאד שלא יבצע את השינויים מיד אלא באישור סופי,
      ושיהיה היסטוריית שינויים.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי
    • RE: סטנדאפיסטים בקוי תוכן

      אין בעיה לפרסם בפורום קוים, אמנם התקנון כך אבל בפועל מאז ומתמיד פורסמו קווים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שולי
    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @צביקה מצטרף למה שכתבת

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שולי
    • RE: באג בתפריט ראשי

      @אברהם-אברהם במקום שהוא נמצא כחדש זה באג
      בא נקבל את החדשים בסבר פנים יפות ונזכור שפעם גם ההינו כאלה.....

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      @צבי-ד-צ המאזין מתקשר לקו נכנס לשלוחה מסויימת שמפעילה קמפיין בצורה שקטה ואז מועבר אוטומטית לשלוחה אחרת של וועידה, מי שמקבל את השיחה מהקמפיין זה הנציג שעונה מקיש 1 ויישר נכנס/מצטרף לוועידה ומשוחח עם הלקוח

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי
    • RE: הדרכה למתחילים בAPI

      אז אמורים לכתוב קוד לעלות לשרת שלכם ולהגדיר במערכת את הגדרות ה- API
      בתור התחלה לכו על השרת הזה זה חינמי ותקבלו שרת ודומיין
      תעלו את הקוד לשלוחה הזו public_html בשרת שלכם
      ותגדירו במערכת את המיקום של הקובץ לדוגמה

      type=api
      api_link=https://ahavat-israel.net/api/PhoneBook/
      

      ובייתר ביאור מוגדר שם הכתובת של מנחם היקר ahavat-israel.net ובתוכה יש תיקייה בשם api ובו יש את הקובץ המדובר הנקרא PhoneBook
      וכל זה בכדי שהמערכת הטלפונית תדע מאיזה קובץ למשוך פקודות

      מונחי מילים
      שרת - זהו מחשב גדול
      דומיין - זהו כתובת אינטנרנט כדוגמת f2.freeivr.co.il
      קוד - כתב שנכתב בשפת תכנות נקרא קוד
      ישנם הרבה שפות קוד אך ב- API בימות המשיח מקובלת יותר שפת הקוד php אגב היא שפה ישראלית אז שאפו
      מדריכים ללמידת השפה תוכלו לראות פה

      מקווה שהועלתי למישהו.....
      אגב אני לא כותב קוד...... אז אין לי איך לענות שאלות שאינם בנושא איחסון/וורדפרס .....
      בברכה שולי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: מערכת 'מסתברא' 033132222

      אני הייתי מקים קבוצה של "ציידי המצנתקים"
      שתעשה שיימינג אישי לאותם בעלי קווים. (במסגרת החוק וההלכה)

      המצב הזה שימות מתנערת כשכולם יודעים שהיא שולטת בשוק (בחברת סלולר שלה אין צינתוקים משום מה) מעצבן.
      ברור שאחריות משפטית אין לימות ולכן היא שולחת את ההודעה מהתבנית הזו אבל כן מצופה מחברה כמו שלה לעשות מנגנון כלשהו שיאפשר בחירה אמיתית לציבור הרחב אם לקבל או לא לקבל צינתוקים ואפילו מבחינת תשלום.
      אני נניח חסום מקבלת צינתוקים באופן גורף (נדמה לי נקרא חסום 5)
      ועדיין יש קווים שמצנתקים לי

      אלו שיגידו מה אתה רוצה ימות נותנת בחינם קווים מאיפה התעוזה לבקש מהם פתרון
      התשובה פשוטה: ימות חברה עסקית לא עמותת צדקה, לא משנה לי מה מודל הרווח שלה אבל יש לה אחד כזה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • RE: לחיצת כפתור לקפיצה מהירה אל קובץ המקור בעת האזנה לקובץ משוכפל וכדו'

      @שמואל-ש שימחת אותי 🙂

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שולי
    • RE: הודעות מנהל בכניסה לחדר ועידה confbridge - החלפה וביטול

      לכל אלו שרצו לעשות חיוג אז זה בשבילכם..................
      תגדירו שהמאזין מחייג למערכת ומופנה לשלוחה שמצנתקת אליכם ואז תעבירו אותו לחדר וועידה שם הוא יאזין למוזיקה בהמתנה ואז פשוט תתקשרו ותפעילו את החדר........ ואז אתם בשיחה איתו...... בהצלחה

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי
    • RE: הוספת ID בקבלת נתונים

      לאחר בירור מעמיק גיליתי שההגדרה הזו תעבוד רק אם נוסיף את זה

      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      

      אע"פ שהמודל עובד כברירת מחדל עם פון.......
      לתשומת לב כל הנוגעים בדבר

      פורסם בבאגים במערכת
      ש
      שולי
    • RE: זמני תפילות

      מאד מאד פשוט לא צריך שום API
      פשוט להשתמש בזה........
      https://freeivr.co.il/oldforum//f2//viewtopic.php?f=4&t=27

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שולי
    • גמח אחסון מודלים API

      שלום וברכה
      לאורך העשור האחרון פותחו עשרות מודלים שימושיים במיוחד בפלטפורמה של ימות ורובם ככולם נעלמו עקב מעברים ושינויים בשרתים של המפתחים.
      נכון להיום אני מחזיק בשרת מסודר ואני מוכן ורוצה לאפשר אחזקה של המודלים אצלי בשרת למען טובת הכלל.
      העלאת המודלים, עדכון מודלים ושאר העניינים הטכניים ייעשו עם שיטת עבודה מסודרת.

      זה ייצר כמין סטנדרט מסויים שכל אחד שיראה שהמודל שהוא עומד להשתמש בו נמצא בגמח המודלים אזי שהוא ידע שאפשר לסמוך על זה לאורך זמן ושזה תקין ועובד.

      הייתי שמח לדעתכם ולרעיונות מצידכם בעניין..
      כמו"כ אם אתם רואים מורכבות מסויימות שאני מפספס אשמח לשמוע

      תודה רבה

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שולי
    • RE: חדש במודול הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה

      @33064325 @שמואל על איזה מערכות זה עובד ואל איזה לא?

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שולי
    • RE: חדש ניהול מוצרי יהלינק דרך אתר הניהול

      @הרב פורסם לפני שבוע ומשהו

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ש
      שולי